هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران، در دانشگاه سمنان آغاز شد .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، دبیر علمی این همایش در آیین افتتاحیه گفت: از 250 مقاله رسیده به دبیرخانه هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران، 200 مقاله پذیرفته شد.

ˈمهدی بهزادˈ با اشاره به دو روزه بودن کنفرانس آموزش شیمی ایران خاطرنشان کرد: از این تعداد، 30 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی و 170 مقاله برای ازائه به صورت پوستر انتخاب شدند.

وی با اشاره به برگزاری هشت کارگاه آموزشی در هشتمین همایش آموزش شیمی ایران، اضافه کرد: 220 دانشجو، دبیر شیمی و اعضای هیات علمی دانشگاه ها برای حضور در این همایش ثبت نام کردند.

دبیر علمی هشتمین کنفرانس آموزش شیمی ایران به گردهمایی نخبگان شیمی فعال در آموزش و پرورش و آموزش عالی در این کنفرانس اشاره و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود منابع نفت و معادن مختلف در کشور، علم شیمی از ظرفیت ویژه ای در کشور برخوردار است.

فناوریهای نو و آموزش شیمی، تربیت معلم و ارتقای صلاحیتهای حرفه ای معلمان شیمی، طراحی فعالیتهای علمی آزمایشگاهی کم هزینه، آموزش شیمی برای دانش آموزان با توانایی های گوناگون، المپیادهای علمی و تاثیر آن بر آموزش شیمی، اخلاق علمی در آموزش و پژوهش شیمی و .. محورهای علمی این کنفرانش بودند.

کارگاه های ارزشیابی مستمر، تور آشنایی با دستگاه های شیمی تجزیه دستگاهی، بررسی و اعتبار سنجی لوحه های آموزشی، نرم افزارهای شیمی، شیمی در مقیاس خرد و بازدید از صنایع شیمیایی شهرستان سمنان از کارگاههای در نظر گرفته شده برای هشتمین کنفرانس آموزش شیمی در دانشگاه سمنان است.

دبیر و تعدادی از شورای عالی انجمن شیمی ایران و برخی از مدیران و مسوولان استان سمنان در آیین افتتاحیه این همایش حضور داشتند./س

برچسب ها: کنفرانس ، شیمی ، آغاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.