مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: روسیه و آمریکا با چه جنگ افزارهایی به جنگ یکدیگر می‌روند؟، روسیه و آمریکا با چه جنگ افزارهایی به جنگ یکدیگر می‌روند؟ + مشخصات و تصاویر و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي پزشكي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

روسیه و آمریکا با چه جنگ افزارهایی به جنگ یکدیگر می‌روند؟ + مشخصات و تصاویر



 چشم انداز نظامی دریای مدیترانه از درگیری‌های احتمالی حکایت دارد. به علت حضور نیروهای فرا منطقه‌ای در آب‌های مدیترانه در صورت وقوع جنگ احتمالی ابعاد آن قابل پیش‌بینی نخواهد بود.



رونمایی از "رادار پسیو آرایه فازی" در 10 شهریور/ این رادار غیرقابل شناسایی است

 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: رادار پسیو آرایه فازی که از نظر تکنیک و تاکتیک اقتداری است، در 10 شهریور روز پدافند هوایی بهره‌برداری می‌شود.


چگونگي رسيدن شهيد رجايي به مسند رياست‌جمهوري/ حمايت حضرت امام از رئيس‌جمهور

علي رجايي دومين رئيس دولت نظام جمهوري اسلامي در تاريخ دوم مرداد ماه ۱۳۶۰ رياست کشور را بر عهده گرفت.


مذاکرات ژنو 2 هیچ سودی برای آمریکا ندارد/ روسیه به صورت مستقیم وارد جنگ نخواهد شد

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه آمریکا علی‌رغم حمایت‌های خود از تروریست‌های سوریه، به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است، گفت: روس‌ها هرگز بطور مستقیم وارد جنگ نخواهند شد، اما اگر آمریکایی‌ها دست به یک حمله محدود بزنند ممکن است روسیه بتواند امتیازهای سیاسی برای سوریه کسب کند.


دولت یازدهم موتور رونق کشور را راه بیاندازد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در سطح ملی نیز نیاز به یک حرکت گسترده برای آبادانی کشور وجود دارد که با توجه به شرایط بیکاری و تورم اقتضا این است حرکت تولید داخلی رونق بگیرد که این باید سرلوحه کار دولت یازدهم باشد.



رژیم صهیونیستی نقطه ضعف آمریکا در حمله به سوریه

سوريه ابزارهاي زيادي براي پاسخ به حمله احتمالي آمریکا دارد، از جمله هدف قرار دادن رژيم صهيونيستي و نيروگاه اتمي دیمونا كه بسيار آسيب‌پذير است و ممكن است با چند موشك منهدم شود.


حمله به سوریه توجیه سیاسی و انسانی ندارد

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تهدید حملات خارجی علیه سوریه تاکید کرد: هم بمباران شیمیایی و هم بهانه آن برای به زحمت انداختن مردم سوریه، هیچ توجیه سیاسی و انسانی ندارد.



متقی: سیستم‌های موشکی سوریه از روسیه کنترل می‌شود/ شیخ‌الاسلام: جنگ با سوریه به معنای بازی کردن با انبار باروت است

 پیامدهای ماجراجویی احتمالی غرب بر ضد سوریه، شب گذشته در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور ابراهیم متقی و حسین شیخ‌الاسلام مورد بررسی قرار گرفت.



هیچ تهدید و تحریمی نمی‌تواند نشاطی را که امام(ره) به ما داد از بین ببرد
 فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به خصوصیت خداباوری و قاطعیت در تصمیم‌گیری امام خمینی(ره) گفت: امام(ره) با یک جمله و یا با یک آیه قرآن به ما نشاطی بخشید که هیچ‌گونه تهدید و تحریمی نمی‌تواند آن نشاط را از بین ببرد.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار