نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال گفت:بازیکنان تیم ملی باید شرایط مالی فدراسیون را درک کنند و فدراسیون نیز از آنها انتظار قدرشناسی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:موفقیت تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات آسیایی با همکاری خوب بازیکنان-کادر فنی و برنامه ریزی منسجم و تلاش همه ارگان ها به دست آمد.

وی افزود:به هر حال بازیکنان تیم ملی انتظارهایی دارند چون زحمات زیادی کشیده اند اما آنها باید تحمل کنند چرا که پاداش یک شبه داده نمی شود.

نایب رییس بانوان گفت:با این شرایط مالی که در فوتبال آقایان با آن اهمیت ویژه شاهد مشکلات مالی هستیم بازیکنان ما باید صبورانه منتظر اهدای جوائز خود باشند.برنامه تقدیری که موجب دلخوری برخی شد خاص فوتسال بانوان نبود و متاسفانه بازیکنان تصور کردند این برنامه نهایت قدردانی از آنهاست و زود تصمیم گیری و قضاوت کردند.

شجاعی عنوان کرد: ما برنامه ریزی خوبی برای اردوهایمان داشته ایم.با مطالعاتی که انجام شده است ما در تیم ملی و در بخش فوتبال بانوان بیشتر از سایر کشورها رشد داشته ایم.

وی افزود: ما امکانات خوبی در اختیار بازیکنانمان گذاشته ایم و  از نظر تغذیه نیز شرایط خوبی در تمرینات حکمفرماست و رفاه خوبی داریم.

وی تاکید کرد: به هر حال چارچوب هایی داریم و قوانینی پابرجاست و اگر این قوانین زیر پا گذاشته شود سنگ روی سنگ بند نمی شود.وقتی به ناحق علیه فدراسیون مصاحبه می شود باید با آن برخورد شود به هرحال امکاناتی در اختیار بازیکنان قرار داده شده و فدراسیون انتظار دارد که بازیکنان قدرشناس باشند.

وی تصریح کرد: ما به سختی وارد فاز قهرمانی شده ایم  و چند سال است که سعی در مجاب کردن فیفا برای حضور خود با حجاب اسلامی در مسابقات داشته ایم.5 سال است که جلساتی با مسولان فیفا و سپ بلاتر داشته ایم که هنوز هم پیگیری ها ادامه دارد.
 
منتظر دعوت نامه ونزوئلا هستیم
 
وی در خصوص جام جهانی کوچک فوتسال عنوان کرد:این مسابقات به سلیقه کشور میزبان برگزار می شود و مکاتبات لازم را انجام داده ایم و هنوز دعوت نامه ای  به دست ما نرسیده است و منتظر رسیدن دعوت نامه هستیم.اردوهای ما نیز به همین مورد وابسته است.برای مسابقات غرب آسیا نیز منتظر دعوت نامه ایم تا با اشراف بر همه امور اردوهای خود را برنامه ریزی کنیم.
وی ادامه داد:در این شرایط مالی بازیکنان باید درکشان را بیشتر کنند و شرایز مالی و بودجه و امکانات فعلی را درک کنند و امیدواریم در آینده نزدیک آنها به حق و حقوقشان برسند.
 
قرارداد کاستا تمام شده است
 
شجاعی در مورد هلنا کاستا عنوان کرد:قرارداد کاستا تمام شده است.وی انتظارات ما را برآورده نکرد.ایشان استعدادیاب خوبی بود و در تیم های پایه خوب کار می کرد.ولی فعلا بودجه نداریم و برای بازی های اینچئون سال آینده کمیته ملی المپیک نیز باید کمک کند.
وی ادامه داد:مظفر سرمربی تیم نیز موفق عمل کرد.ما مجبوریم تیم ب تشکیل بدهیم و مربیان می دانند که پرداخت حق و حقوقشان دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
وی بیان کرد:درباره کربی تیم ملی فوتبال نیز ما مربیان داخلی بسیار خوبی داریم البته علاوه بر آن به دنبال یک مربی خارجی خوب نیز هستیم.

شجاعی در مورد جلسه با سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت:تا به آن حد وقت نبود که با ایشان در خصوص مشکلات فدراسیون صحبت کنیم اما وی فردی علمی-منطقی و با سواد است و با برنامه ریزی خوبی که دارد آینده خوبی برای ورزش پیش بینی می کنیم.
 
مشکل فهیمه زارعی حل شد
 
شجاعی در مورد فهیمه زارعی عنوان کرد:مشکل فهیمه زارعی حل شد.وی مثل دخترم می ماند و البته دل نگرانی و دغدغه و دلخوری هایی داشته است و از کمیته انضباطی خواسته ایم تا تخفیف بدهد تا وی بتواند امسال با باشگاهش قرارداد ببندد و در اختیار تیم ملی نیز باشد.

وی در پايان خاطر نشان کرد: وقتی در تیم ملی آقایان اسپانسر نداریم طبیعی است که در تیم ملی بانوان نیز اسپانسری نباشد.اگر بتوانیممسابقات باشگاهی آسیا در فوتیال و فوتسال داشته باشیم از این طریق امکان جذب اسپانسر وجود دارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:پروژه ورزشگاه اختصاصی نیز فعلا نیمه کاره مانده است که امیدواریم در سفری که بلاتر ماه آینده به ایران دارد زی جلسه ای هم ورزشگاه اختصاصی و هم کمپ بانوان را راه اندازی کنیم و از همه به خصوص رسانه ها می خواهم که نگاه حمایتی روی ورزش بانوان داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار