سرپرست سازمان لیگ فوتبال گفت:کی روش خواستار برگزاری جلسه ای با مدیران باشگاه ها شد تا توضیحاتی را برایشان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: لغو اردوی تیم ملی مسئله ای نیست که به سازمان لیگ مربوط شود و به همین دلیل در مورد آن صحبت نمی کنم.

وی افزود:کی روش در بازی فوتبال لیگ،خواب نیود و خودش به من گفت کسالت داشته و به دلیل همین کسالت نیز در جلسه فدراسیون حضور پیدا نکرد.

تاج ادامه داد:کی روش در جلسه چند موضوع شد.مشکل وی مربوط به 3 یا 4 ماه دیگر است که 4 تیم تراکتور-فولاد-استقلال و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارند و کی روش می خواهد این تیم ها بدون ملی پوشانشان در آن مسابقات بازی کنند.
وی افزود:دومین درخواست کی روش عدم برگزاری جام حذفی و یا برگزاری آن بدون حضور ملی پوشان است و وی خواستار فشردگی لیگ هم هست.

تاج تصريح کرد: تمام این موارد باید در هییت رییسه مورد بررسی قرار گیرد و سازمان لیگ به تنهایی تصمیم گیرنده نیست.کی روش از ما خواسته است تا جلسه ای با مدیران باشگاه ها داشته باشد و برایشان توضیحاتی در خصوص اولویت تیم ملی بر باشگاه ها بدهد.

سرپرست سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد:تمام تلاش ما بر این است که هم جام حذفی و هم لیگ برتر را تا روز 20 فروردین ماه به پایان برسانیم.
برچسب ها: تاج ، فوتبال ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار