نسخه قابل دريافت سيستم عامل جديد ويندوز 8.1 آماده دريافت مي باشد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،Microsoft Windows 8.1  ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد.


 این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود.


بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت.

مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند .

 نسخه ی RTM در واقع همان نسخه ی نهایی و پایدار ویندوز است که همواره چند هفته پیش از عرضه ی عمومی این سیستم عامل، در اختیار تولیدکنندگان ابزارهای مبتنی بر آن قرار میگیرد تا نسبت به تولید محصولات سازگار با آن اقدام کنند .

نسخه 64 بيتي :



دانلود نسخه 32 بيتي





رمز عبور الصاق فايل ها : soft98.ir
برچسب ها: ویندوز ، هشت و یک ، دانلود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
-
امیرحسین
۲۱:۳۵ ۱۸ مهر ۱۳۹۲
پی سی دانلود پیش شما کم میاره !!
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۰:۳۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۲
سلام،
به هنگام نصب این ویندوز هیچ شماره سریالی نیاز نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۲
NTTX3-RV7VB-T7X7F-WQYYY-9Y92F
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۲۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۲
سلام
در هنگام نصب این ویندوز هیچ شماره سریال نیاز به وارد کردن نیست؟
در ضمن لطفا روش اکتیو کردنش رو هم بگذارید.
Iran (Islamic Republic of)
سلیمان
۱۹:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
با سلام نصب کردم نمیدونم که چه جوری باید از شما تشکر کنم خیلی خوب بود از سایت از سایت استثنایی سافت98هم ممنونم فقط روش اکتیو کردنش را هم بگویید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
آریان
۲۲:۳۲ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
لطفا برای نصب هم توضیح بدید و راهنمایی کنید چطور با فایلی که دانلود شده میشه ویندوز رو تغییر داد.
با تشکر از زحمات شما
آخرین اخبار