سخنگوی جبهه پایداری از دیدار احتمالی اعضای این جبهه با "آیت‌الله مصباح یزدی" در روز دوشنبه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد.

"سید امیرحسین قاضی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به احتمال ديدار اعضاي جبهه پايداري با آيت‌الله مصباح يزدي اظهار داشت: پیش از این قرار بود اعضای اين جبهه روز چهارشنبه هفته گذشته با آیت‌الله مصباح یزدی دیدار داشته باشند که بنا به دلایلی این دیدار لغو شد. 

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های مذکور در حال پیگیری است و منتظر اعلام نتیجه قطعی از سوی دفتر حجت‌الاسلام آقا تهرانی به عنوان دبير كل جببه هستیم تا بتوانیم دیدار خود را با آیت‌الله مصباح یزدی به انجام برسانیم.

قاضي‌زاده به محتوای برنامه‌های مذکور در دیدار اعضای این جبهه با آیت‌الله مصباح یزدی اشاره و خاطرنشان کرد: بررسی شرایط جدید کشور، برنامه‌های دولت یازدهم و همچنین تعیین جانشینی برای مرحوم آیت‌الله خوشوقت از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم.

سخنگوی جبهه پایداری در پايان خاطرنشان کرد: دیدار احتمالی اعضای جبهه پایداری با آیت‌الله مصباح یزدی در روز دوشنبه (11 شهريور) هنوز قطعي نيست.

انتهای پیام/

برچسب ها: سخنگوی ، جبهه ، پایداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار