دبير ستاد مديريت بحران منطقه 16 از برگزاري مانور تخليه امن، ترياژ و اسكان ضروري در بيمارستان آيت الله كاشاني خبر داد.

دلاوري در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: در راستاي افزايش سطح آگاهي شهروندان و در پي جلسات ستاد مديريت بحران منطقه، مانوري در خصوص تخليه اضطراري به هنگام حادثه در بيمارستان آيت الله كاشاني واقع در اتوبان بعثت برگزار خواهد شد.  
 
وي با بيان اينكه اين مانور در راستاي مشخص شدن چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف امدادگران اجرايي مي شود افزود: اين مانور 19 شهريور ماه 92، ساعت 10 صبح در اين بيمارستان برگزار مي گردد.  
 
دلاوري در تشريح جزييات اين مانور فرضي اظهار داشت: براساس برنامه ريزي صورت گرفته با وقوع زلزله اي به بزرگي 5.2 ريشتر و در شرايطي كه 30 درصد از بيمارستان تخريب شده بيماران و مصدومين شروع به تخليه اضطراري مي گيرند.  
 
وي در ادامه با راهكارها و موانع اجرايي مانور اشاره و تصريح كرد: با توجه به بافت متراكم خزانه و محوطه بسيار كوچك بيمارستان مقرر گرديد ابتدا پليس راهور نسبت به كار گيري چرثقيل حمل ماشين هاي پارك در مسير امداد رساني اقدام و معابر را بازگشايي نمايد و ساير گروه هاي امدادي و گروه هاي دوام بتوانند نسبت به اطفا حريق و امداد و ترياژ بيماران و مصدومين اقدام نمايند.  
 
دلاوري در پايان با بيان اينكه در اين مانور به امدادگران آموزش داده مي شود كه در محل زلزله زده چگونه عمل كنند خاطر نشان كرد: امدادگران نيز اين آموزه ها را به صورت بازآموزش فرا خواهند گرفت تا در زمان حادثه زلزله در گروه هاي مختلف وارد عمل شوند./ل
برچسب ها: مانور ، تخلیه ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار