وی افزود: افزایش سطح کیفی محصولات از اولویتهای این مجموعه است و تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار میبندیم.
این مقام مسئول با اشاره به فروش داخلی محصولات شرکت خاطرنشان کرد: شرکت پتروشیمی جم در زمینه فروش داخلی محصولات توانست طی سال 91 رشد حدود 80 درصدی ارزش فروش محصولات خود نسبت به سال 90 را تجربه کند؛ به گونهای که مبلغ فروش داخلی محصولات جم در سال 90 یک هزار و 100 میلیارد تومان بود که در سال 91 این مبلغ به بیش از دو هزار میلیارد تومان افزایش یافت.
انصارینیک گفت: چنین رشدی نه تنها به دلیل افزایش نرخ فروش محصولات بوده، بلکه رشد 50 درصدی تناژ عرضه داخلی محصولات توسط "جم" نیز زمینهساز این جهش درآمدی شده است.
وی با اشاره به سودآوری این شرکت و برآوردهای انجام شده برای سال 92 یادآور شد: "جم" طی سال 91 توانست سود 219 تومانی را به ازای هر سهم محقق کند که 200 تومان آن نیز به عنوان سود نقدی در مجمع عمومی صاحبان سهام تقسیم شد. انصاری نیک بیان کرد: سود برآوردی این شرکت برای سال 92 برای هر سهم بیش از حدود 300 تومان پیشبینی شده است.
مدیرعامل پتروشیمی جم افزود: با همه توان و ظرفیت در راستای رشد و پیشرفت در این مجموعه اهتمام میورزیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد./ج1