سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در یک مراسم خیریه گفت: همه ما باید تلاش کنیم که با انسانیت در جامعه زندگی کنیم و به معنای واقعی کلمه زندگی را برای یکدیگر معنا کنیم .

امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در حاشیه ویژه برنامه حمایت از کودکان غیر ایمنی و در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درمورد حضورش در این برنامه گفت: به نظر من می بایست در ابتدا از خدایمان بخواهیم که هیچ انسانی در هیچ کجای دنیا علی الخصوص کشور عزیزمان ایران و این بچه ها دوست داشتنی دچار بیماری نشود و هیچ مریضی و مشکلی نداشته باشد وظیفه اخلاقی ما ورزشی ها است که در این گونه مراسمات حضور به هم رسانیم جا دارد از دکتر باقر زاده که حق استادی بر گردن بنده دارد تشکر کنم که بنده را قابل دانستند و دعوت کردند تا در این مراسم شرکت کنم.

امیر قلعه نوعی در ادامه افزود: چه خوب است که یکی برنامه ای را در دستور کارمان قرار دهیم و بازیکنانمان را بیاوریم تا این فضاها را ببینند البته شکر خدا بازیکنان ما تا حدودی با این فضاها آشنایی دارند شما می بینید که بازیکنان استقلال از جمله سید مهدی رحمتی علی رغم فشار تمرینات می آینده و از مریض ها عیادت می کنند جای خوشحالی و خرسندی است که باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال معمولاً در انجام این گونه کارهای خیر پیش قدم است ولی باید این کارها با برنامه صورت پذیرد و از انعکاس خوبی برخوردار باشد تا بقیه عزیزان هم از این برنامه استقبال کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت در این گونه مراسمات نشانه منش پهلوانی است یا وظیفه هر انسان تصریح کرد: انسان بودن به انجام همین کارهاست.

یک روز پسرم از بنده پرسید که آیا من فوتبالیست خوبی می شوم؟ در پاسخ به او گفتم که باید اول سعی کنی انسان خوبی باشی و حقیقت نیز همین است ما ابتدا می بایست در هر لباسی که هستیم آدم باشیم این پست و مقام ها رفتنی است و نمی ماند و ما نباید به خاطر این گونه پست و مقام ها انسانیت خود را بدست فراموشی بسپاریم اگر ما بتوانیم انسان باشیم قطعاً منش پهلوانی هم در ما بوجود خواهد آمد .

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه گفت: می بایست همه ما یاد بگیریم که در جامعه مان انسان باشیم و انسان گونه زندگی کنیم شعار دادن صرف ملاک نیست زیرا بهشت را بها می دهند نه بهانه!

حقیقت امر این است که آمدن و سرزدن به چنین مکان هایی لیاقت می خواهد و اذن خداوند هر کسی اذن و اجازه حضور در چنین محفل هایی را نمی دهد به هر حال ما اشتباهی در این مراسم دعوت شدیم و از بابت حضور در این محفل گرم خداوند را شکر گذاریم.

انشاء اله هماهنگی های لازم را به عمل خواهیم آورد که یک روز تیم استقلال در این مکان حضور یابند و از این عزیزان و بچه های دوست داشتنی عیادت کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از این تریبون از پدرها و مادرها صبور و فداکار این عزیزان تشکر کنم که این طور عاشقانه این عزیزان را تر و خشک می کنند امیدواریم دعای این عزیزان شامل حال ما شود و بتوانیم در ادامه راه با استقلال چه در لیگ و چه در آسیا سربلند باشیم و بتوانیم دل هموطنانمان را شاد کنیم.این روزها دغدغه های مالی فراوانی پیرامون تیم ها وجود دارد ولی ما به عشق هیمین بچه ها که پوستر ما را به در و دیوار اتاقشان می زنند و مردم عزیزمان بدون توجه به مشکلات به مسیرمان ادامه می دهیم انشاء الله خداوند هم کماکان خواهد کرد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار