مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی گفت: بیش از ۵۰۰ هزار محصول فرهنگی جهت توزیع در ایام دهه کرامت و جشن‌های زیر سایه خورشید تهیه شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، رضا خوراكيان با اشاره به حضور ۲۳ کاروان زیر سایه خورشید در ۲۲ استان کشور، عنوان كرد: در جریان بازدید‌ها و حضور این کاروان‌ها در شهرهای مختلف، محصولات متبرک و فرهنگی متعددی متناسب با هر برنامه توزيع مي‌شود.

وی ادامه داد: از تولیدات ویژه‌ در حوزه جوان و خانواده موسسه جوانان آستان قدس رضوی، می‌توان به دو عنوان نرم افزار ویژه تصمیمگیری در راستای ازدواج برگرفته از معارف دینی و با استفاده از تکنیک‌های مشاوره و روان‌شناسی اشاره کرد.

مدیر عامل موسسه جوانان آستان قدس رضوی بيان كرد: همچنین انتشار ۱۹ جلد کتاب از جمله ترجمه کتاب مهارت‌های زندگی در سیره رضوی به چهار زبان زنده دنیا (انگلیسی، عربی، اردو و سیریلیک) از دیگر اقدامات حوزه انتشارات و توزیع در ایام دهه کرامت توسط این موسسه می‌باشد.

وی همچنین از توزیع محصولات فرهنگی این موسسه در روستاهای محروم کشور برای نخستین بار و در راستای ارتقاء سطح فرهنگ دینی خبر داد.

خوراکیان افزود: این موسسه با توجه به اهمیت آگاهی افزایی و ارتقاء سطح فرهنگ دینی در جامعه اسلامی، طی اقدامی مبتکرانه تعداد ۸۰ بسته فرهنگی را برای توزیع در روستاهای محروم کشور تهیه و آماده‌سازی می‌کند. /س

 

برچسب ها: زیر ، سایه ، خورشید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.