نقاط حادثه خیز شمال تهران ایمن سازی ترافیکی شد

با صرف هزینه ای بالغ بر 8 میلیارد ریال بیش از 7 نقطه حادثه خیز در شمال تهران با اجرای طرح های ترافیکی ایمن سازی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : طراحی و اصلاح هندسی های معابردر سطح منطقه به منظور ایجاد دسترسی ایمن و روان، رفع نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی با بررسی کارشناسان و درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در منطقه اجرا می شود.  
 
 وی احداث رفیوژ میانی، ایجاد راستگرد، اصلاح و یا احداث میدان، تعریض گذرو... را از طرح های اجرا شده دانست که به متراژ 4 هزار متر مربع در معابر درون شهری شمال تهران اجرا شده است.
 
محمدیان خاطر نشان ساخت: این اقدامات در تقاطع های پر تردد شمال تهران از جمله تقاطع شهید اعجازی(آصف)- شهید سرلشگر فلاحی (زعفرانیه)، راستگرد خیابان شهید لنگری – بزرگراه شهید بابایی ، بزرگراه شهید آیت ا... صدر- شهید لنگری ، اصلاح هندسی میدان نوبنیاد ، سبکرو ، تقاطع خیابان یاس و موثقی و... اجرا شده است.
 
معاون شهردار منطقه یک اصلاح هندسی بزرگراه شهید بابایی و خیابان شهید لنگری را با هدف ایجاد دسترسی مناسب شهروندان محله اراج و دیگر شهروندان از بزرگراه و افزایش ایمنی در تردد  وسایل نقلیه دانست و گفت : در این محدوده  راست گرد واصلاح هندسی اجرا شد .
 
وی خاطر نشان ساخت : اصلاح میدان جهت دسترسی ایمن به خیابان سبکرو از دیگر  اقدامات ترافیکی بوده که طی آن  معبری به عرض 9 متر ایجاد شد .
 
به گفته این مقام مسئول در تقاطع خیابان یاس و موثقی در محله امامزاده قاسم (ع) نیز که دارای اختلاف ارتفاع نامناسب و عرض اندک در محل قوس بود و خطر تصادف در تردد خودروها همواره  محتمل بوده و در فصل های سرد سال با بروز نزولات آسمانی انسداد این تقاطع مکرر اتفاق می افتاد، ایمن سازی و حذف تردد های خطر ساز با اصلاح هندسی این تقاطع در دستور کار معاونت حمل ونقل وترافیک قرار گرفت و اجرا شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار