جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران برگزار می شود

نخستین جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران با هدف قدردانی و تجلیل از پیشگامان و تلاش گران این صنعت با حضور مقامات کشوری و فعالان این حوزه آذرماه سال جاری در مرکز همایش های صداوسیما برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، حمید روحانی دبیر جشنواره با بيان اين مطلب گفت: جشنواره قهرمانان ملی صنعت نفت فرصتی فراهم می کند تا ضمن شناسایی و معرفی توانمندی ها و استعداد های حوزه نفت، گاز ، پالایش و پخش و پتروشیمی از کارآفرینان و چهره های تاثیرگذار این صنعت استراتژیک تجلیل بعمل آید.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت، با تحقق شعار" ما می توانیم" برگزار خواهد شد، تصریح کرد: یکی از اهداف این جشنواره ایجاد همدلی و هم افزایی بیشتر بین صنعتگران و تولیدکنندگان صنعت نفت و حوزه های مرتبط به منظور بررسی مسایل و مشکلات پیش روی این صنعت برگزار می شود.

روحانی یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت را توسعه فرهنگ تولید داخلی و ترویج فرهنگ قدرشناسی از فعالان اقتصادی با معرفی واحدهای کارآمد و برتر صنعت نفت عنوان کرد.
دبیر نخستین جشنواره قهرمانان صنعت نفت گفت: براساس مدل ارزیابی علمی که توسط اساتید و صاحب نظران حوزه نفت طراحی شده است، شرکت ها  و سازمان ها در بخش تامین، صادرات و پشتیبانی، ارزیابی و انتخاب خواهند شد .

وی توضیح داد: شرکت های منتخب براساس روش شناسی علمی مدیریت و مدل معتبر، شرکت‌های پیشتاز و پیشرو در صنعت نفت را گزینش و معرفی خواهند شد.

دبیر جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران تصریح کرد: در نخستین جشنواره قهرمانان صنعت نفت از خدمات شایسته مدیران ارشد و ارزش آفرینان صنعت استراتژیک نفت به شایستگی تقدیر خواهد شد.

روحانی یادآورشد: گروه مطالعاتی هوشمند تدبیر تاکنون برگزاری هشت دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران را با حضور مقامات عالی رتبه و فعالان این عرصه برگزارکرده است و امسال برای نخستین بار، جشنواره ملی قهرمانان صنعت نفت ایران را همزمان با نهمین دوره جشنواره قهرمانان صنعت و اقتصاد برگزار خواهد کرد .

روحانی همچنین از آمادگی دبیرخانه جشنواره برای دریافت نظرات و پیشنهادات صاحب نظران،دست اندرکاران و اصحاب رسانه برای برگزاری کیفی و باشکوه این جشنواره خبرداد و افزود علاقه مندان همچنین می توانند به وب سایت جشنواره ملی قهرمان صنعت نفت ایران به نشانی   www.niof.ir     مراجعه کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جشنواره ، نفت ، تجلیل ، قهرمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار