مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با کارهایی که طی این چند ماه برای انتقال خلعتبری انجام شد بالاخره امشب قرارداد خلعتبری نهایی می شود.

محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکناني که به پرتغال می فرستیم به صورت قرضی بوده و همه خرج و مخارج آنها در پرتغال را هم باشگاه بیراما پرتغال تأمین می کند که فکر می کنم این کار در پیشرفت فوتبال بازیکنانم خیلی مؤثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: در خصوص پرداشت پول به عجمان مشکلات پرداختی داشتیم که آن را هم فعلاً تا به حال حل کردهایم و حدوداً 500 هزار دلار داده ایم و فکر می کنم همه کارها رو به روال پیش می رود ولی نباید به این مسئله نگاه شخصی داشت چراکه این یک موضوع ملی است و فتح اله زاده نباید در این خصوص بدبینانه نگاه کند چراکه ما هم در خصوص نکونام و بازگشت دوباره اش منافع ملی را در نظر گرفتیم.

وی در خصوص قرارداد خلعتبری اظهار داشت: بنده اعلام می‌کنم که حاضرم قرارداد محمدرضا خلعتبری را هویدا کنم و تاکید دارم که مبلغ قرارداد وی 600 میلیون تومان است که برای حضور دو ساله این بازیکن در پرسپولیس پرداخت شده است.

رويانيان ادامه داد: قرارداد سه ساله ای با باشگاه پرتغالی نوشته ایم که در زمینه های تجارت فوتبال و تبادل بازیکن و تبادل مربی همکاری کنیم.

وی افزود: در همین راستا سه بازیکن خود را به مدت یک سال برای بازی در لیگ فرستاده ایم هزینه این سه بازیکن به صورت مشترک بر عهده ما و تیم پرتغالی است.

مدیر عامل تیم پرسپولیس بیان کرد: اما حق ترانسفر پس از یک سال نیز به صورت 60 درصد برای باشگاه پرسپولیس و 40 درصد برای باشگاه پرتغالی خواهد بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه مالک باشگاه پرتغالی یک ایرانی است و تعصب ملی اش نیز بسیار بالاست  حدود چند سال است که به دنبال این همکاری هاست چند ماه پیش با وی مذاکره کردیم و تنظیم شد که در ادامه باید دید چه پروسه ای باید طی شود.

وی تصریح کرد: صنعت فوتبال در کشور پرتغال معروف است و ما هم امیدواریم که ما هم از در پرتغال به دنیای فوتبال اروپا وارد شویم.

رویانیان اظهار کرد: این سه بازیکن قرارداد سه ساله با ما دارند و پس از یک سال یا بنا به دستور سرمربی به تیم ما برگردند و یا این که فروخته می شوند و به تیم دیگری خواهند رفت که پولش به باشگاه پرسپولیس می رسد و به نفع ماست.



وی در خصوص قرارداد خلعتبری عنوان داشت: قرارداد خلعتبری نیز امشب امضا خواهد شد، قرارداد با عجمان نیز قبلاً امضا شده بود ICT وی توسط ایران صادر شده بود و دوستانی که کری می خواندند که خلعتبری نمی تواند در دربی بازی کند باید بدانند که تصورشان اشتباه بوده است.

وی افزود: پول فسخ قرارداد وی نیز علیرغم حواله غیر موقع بانک توسط میانبری در دربی با حدود7 تا 8 درصد ضرر تهیه شد و امروز به باشگاه عجمان تحویل داده شد.

وی تصریح کرد: رضایت نامه وی باید تا قبل از 2 سپتامبر تهیه شود و سه روز قبل از دربی ما باید وی را به زمین بیاوریم و تلاش می کنیم که این اتفاق رخ دهد.

رویانیان تاکید کرد: حتی اگر خلعتبری نیز در بازی دربی شرکت نکند تیم پرسپولیس هیچ مشکلی نخواهد داشت. داور بازی گذشته 80 دقیقه تمام روی عالیشاه تمرکز داشت و نهایتا هم با قدرت وی را اخراج کرد و توانایی خودش را نشان داد و ما را از بازی دادن عالیشاه در دربی محروم کرد.

خلعتبری ادامه داد: بازیکن ما با تمام قدرت در دربی بازی می کنند و سال قبل نکونام یک روزه کارهایش انجام شد و حالا که نوبت به خلعتبری رسیده است این اتفاقات رخ می دهد.

*6 گل باید تاریخی بماند، 4-3 گل هم کافی است

رویانیان با اشاره به گذشته پرسپولیس عنوان داشت: ما یک برد تاریخی با 6 گل داشته ایم واگر در این بازی هم 6 گل به ثمر برسانیم تکراری می شود و حیف است که آن نتیجه تاریخی از بین برود بنابراین 4-3 گل هم کافی است.

وی عنوان کرد: قرارداد خلعتبری دو ساله است و 500 هزار دلار داریم و بقیه هم به صورت قسطی تا 800 هزار دلار پرداخت می شود.

وی بیان داشت: قرارداد خلعتبری را روی تابلو هم می نویسیم 650 میلیون تومن به احترام این اتفاقات و به دلیل گذشتن چند بازی از لیگ به وی خواهیم داد اگر بالای 10 گل بزند 100 میلیون تومان هم به وی خواهیم داد و اگر سهمیه آسیا نیز کسب شود 50 میلیون دیگر به وی می دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار