فرمانده انتظامی استان قم گفت: در میان مجموعه‌های نظامی فاصله وجود ندارد و همه در یک جبهه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، کاظم مجتبایی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: همه مجموعه‌های نظامی در یک جبهه و سنگر در عرصه‌های مختلف دفاعی و اجتماعی در حال مقابله با دشمن هستند و فاصله‌ای بین نیروی انتظامی، سپاه، ارتش و بنیاد حفظ آثار وجود ندارد و همه در حال انجام یک رسالت هستند.

وی تصریح کرد: روزی جنگ آشکار بود ولی در حال حاضر شرایط پیچیده‌تر شده و ما نیز باید دقیق‌تر و سنجیده‌تر عمل کنیم.

در این جلسه احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن تشکر از همکاری‌ها و مساعدت‌های فرمانده و کارکنان پرتلاش این نیرو به بحث پیرامون مسائل و موضوعات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جمله موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، کارهای علمی پژوهی، جمع‌آوری اسناد و آثار، تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها و دیگر اولویت‌های کاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت.

وی گفت: تحقق این برنامه‌ها و مأموریت‌ها با همکاری، همراهی و مساعدت همه سازمان‌ها، نهادها و مسئولان استانی امکان‌پذیر است.

وی تأکید کرد: وظیفه حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است و همه اقشار مردم برای تحقق این مهم نقش دارند.

حسینی افزود: برنامه‌ریزی شده است تا به موازات ساخت بنای موزه کمیته‌های محتوایی و موزه‌آرایی نیز تشکیل و شروع به کار کند و تأکید بر آن است تا تمام زوایای انقلاب و دفاع مقدس و نقش همه اقشار در موزه متجلی گردد./س

برچسب ها: قم ، عدم ، فاصله ، مجموعه ، نظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.