زنی با مراجعه به دادگاه خانواده مهریه عجیبش را که سفر به 10 شهر زیارتی دنیا است به اجرا گذاشت و شوهرش را براي رسيدن به آرزويش به دادگاه کشيد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، این زن که سارا نام دارد هفته گذشته به مجتمع قضایی خانواده شماره دو تهران رفت و گفت با اینکه از شوهرش راضی است و می خواهد به زندگی مشترکش با او ادامه دهد اما می خواهد مهریه اش را که سفر به 10 شهر زیارتی دنیا است به اجرا بگذارد.

 این زن در این خصوص به قاضی گفت: 20 ساله بودم که با داود ازدواج کردم و حالا 12 سال از شروع زندگی مشترک مان می گذرد. او شوهر خوبی برای من و پدر خوبی برای فرزندان مان است.

این زن ادامه داد: زمانی که با داود پای سفره عقد نشستیم چون من به سفرهای زیارتی علاقه زیادی داشتم مهریه ام را سفر به 10 شهر زیارتی دنیا اعلام کردم چون این کار یکی از آرزوهایم بود. داود هم با این خواسته موافقت کرد و آن زمان مهریه عجیبم سر و صدای زیادی بین فامیل به پا کرد و اسم مان سر زبانها افتاد. چند سال گذشت و من منتظر فرصتی بودم تا مهریه ام را اجرا بگذارم اما چون فرزندان مان کوچک بودند نمی توانستم به سفر بروم. اما حالا بچه ها بزرگ شده اند و شوهرم باید به قولش عمل کند و من را به 10 شهر زیارتی دنیا بفرستد.

در پی اظهارات این زن قاضی شوهرش را به اجرای مهریه همسرش مکلف کرد.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: دادگاه ، طلاق ، مهریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار