اپرای کمدی "جان اسکیکی"، که برای دومین بار از سوی آنسامبل اپرای تهران اجرا می شد، پس از 7 شب اجرا در تالار وحدت به کار خود پایان داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، در آخرین روز اجرای این اپرا، جمعی از هنرمندان از جمله داوود رشیدی، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، گوهر خیراندیش، بهروز افخمی، رشید وطن دوست، امیراشرف آریان پور، مجید درخشانی، حسین کیانی، جواد روشن، رویا میرعلمی، سید جمشید شاه محمدی و اعضای سفارت فرانسه از آن دیدن کردند.

این اپرا داستان مرگ پیرمردی از یک خانواده اشرافی به نام "بووزو دوناتی" است که در شهر شایعه شده همه اموال خود را به خیریه بخشیده است. جستجو برای یافتن وصیت نامه از سوی اقوام آغاز می شود و داستان ادامه می یابد. وصیت نامه پیدا می شود و مهر تایید به شایعه می خورد. همه از "سیمونه" پیر کمک می خواهند، اما "رینوچو" راه حل این مشکل را در دستان "جان اسکیکی" می داند. در این میان "عمه زیتا" با قاطعیت مخالفت می کند، اما "رینوچو"، "جان اسکیکی" را به خانه می آورد و "جان اسکیکی" به ظاهر شروع به حل مشکل این خانواده می کند.

اپرای کمدی "جان اسکیکی" اثر جاکومو پوچینی به سرپرستی هادی قضات و با بازی هادی قضات (جان اسکیکی)، حمید خسرو شاهی (سیمونه)، مهتاب کشاورز (زیتا)، یاشار احمدی (رینوچو)، شیوا سروش (لائورتا)، مجید گرامیان (بتو)، مهرداد بابایی (مارکو)، ویدا محمودی (نلا)، علیرضا عبدالکریمی (گراردو)، سپیده اسلامبولچی (چسکا)، حامد مازندرانیان (بووزو دوناتی)، آرمین بابائیان (اسپینلوچو/پینلینو)، مهرداد ناصحی (وکیل آمانسیو)، فرنوش رحیمی (لائورتا)، نیما فاتحی (گوچو)، ناهید ابراهیمی (زیتا) و مانی فرزانه ثابت (گرار دینو) پنجشنبه، 7 شهریورماه، به کار خود پایان داد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار