در بین 12 بازیکن اعزامی تیم بسکتبال فولاد ماهان علاوه بر نام تعدادی از بازیکنان فصل گذشته این تیم نام های حامد حدادی، مهدی کامرانی، آرن داوودی، مهراد آتشی، سانی بچیرویچ و اسلین نیز دیده می شود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، با تصمیم کادر فنی تیم بسکتبال این باشگاه امروز اسامی دوازده بازیکن انتخاب شده جهت حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا در اردن مشخص شد.

حامد حدادی، جواد داوری، اوشین ساهاکیان، محمدرضا اکبری، مهدی شیرجنگ، مهراد آتشی، مهدی کامرانی، آرن داوودی، محمد ترابی، جابر روزبهانی، سانی بچیرویچ و جاشوا جوزف اسلین دوازده بازیکنی هستند که ترکیب تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان را در مسابقات جام باشگاه های آسیا در اردن تشکیل می دهند.

در این میان حامد حدادی که در حال مذاکره با تیم های مختلف NBA است پس از پنج سال به همراه تیم بسکتبال ماهان در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور خواهد داشت.مهدی کامرانی از مهرام ، آرن داوودی از همیاری زنجان و مهراد آتشی از استقلال زرین قشم نیز یاران کمکی ماهانی ها در اردن خواهند بود.

سانی بچیرویچ و جاشوا جوزف اسلین نیز یاران خارجی ماهان در اردن می باشند.سانی بچیرویچ با عملکرد قابل ملاحظه خویش در فصل گذشته و در تیم پتروشیمی مورد توجه صادق زاده قرار گرفت و با جذب او شرایط حضور پر قدرت تر تیم فولاد ماهان سپاهان در جام باشگاه های آسیا فراهم گردید.

جاشوا جوزف اسلین دومنیکنی نیز که در پست سنتر و فوروارد بازی می کند و سال ها سابقه حضور در لیگ های کشور های مختلف و یورو کاپ را در کارنامه خود دارد ماهانی ها را در اردن همراهی خواهد کرد. وی متولد 1978 و با 210 سانتی متر قد در سالیان بازی در یوروکاپ ، آمریکا و پورتوریکو همیشه جزء پنج نفر شروع کننده بازی بوده است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا از تاریخ بیست و یکم شهریور ماه در اردن برگزار خواهد گردید./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار