جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال که همزمان با دیدارهای نهایی تورنمنت بانوان بود، پنج غایب داشت. رئیس فدراسیون در این جلسه تاکید کرد: تا فردا هر بازیکنی که تسویه حساب نشده، آزاد اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ جلسه هیئت رئیسه فدراسیون بسکتبال عصر امروز نهم شهریور با غیبت 5 نفر برگزار شد. کرم زاده نایب رئیس بانوان به خاطر بازیهای آخر تورنمنت بانوان، سهراب کیهانی، محمدرضا مشحون به خاطر کسالت، صادق زاده به خاطر تمرینات تیم بسکتبال ماهان و بهمن سلیمانی به خاطر فوت یکی از بستگان خود در این جلسه غایب بودند.

در شرایطی که میر عظیمی رئیس تعاونی توسعه و تعاون به عنوان مهمان ویژه در جلسه فدراسیون حضور داشت، درستکار نیز به عنوان بازرس فدراسیون معرفی شد.

محمود مشحون رئیس فدراسیون که به جای چند غایب جلسه از جمله محمدرضا مشحون صحبت می کرد در همان اوایل صحبت خود بحث بدهی باشگاهها را پیش کشید و با عصبانیت از روند فعلی گفت: بارها بازیکنان مختلف برای تسویه حساب خود دچار مشکل شده اند به همین دلیل به باشگاهها تا فردا دهم شهریور فرصت دادیم. به این ترتیب با هر بازیکنی که تسویه حساب انجام نشده، بازیکن مزبور را آزاد اعلام می کنیم.

در اینجا کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون با اشاره به تغییرات زیاد آیین نامه تاکید کرد: با توجه به اینکه بازیکنان در پایان مهلت قرارداد خود با تیمها، به طور خودکار بازیکن آزاد اعلام می شوند، پیشنهاد می کنم به جای آزاد اعلام کردن این بازیکنان به باشگاه مربوطه اجازه جذب بازیکن جایگزین داده نشود.

پیشنهاد تقدیر از مشحون

کرمانشاهی همچنین پیشنهاد داد که با توجه به زحمات محمود مشحون در موفقیتهای رشته بسکتبال، هیئت رئیسه فدراسیون طی نامه ای به وزیر ورزش پیشنهاد بدهد که از زحمات مشحون تقدیر شود.

البته مشحون بعد از این صحبتها تاکید کرد که تقدیر شدن در جمع اعضای هیئت رئیسه برای وی بالاترین افتخار است.

نوربخش: فیلیپین با تمام فقرش بهترین سالن ها را دارد

بعد از معرفی پیش نویس آیین نامه جدید فدراسیون، حسن نوربخش سرپرست تیم ملی در حضور عظیمی زاده به بحث همیشگی سالن پرداخته و گفت: در جریان جام ملتهای آسیا توجه زیادی به کشور فیلیپین داشتم که کشور بسیار فقیری است اما سالنهای آنها فوق العاده بود. سالن ما به عنوان قهرمان بازیها حتی قابل مقایسه با این کشور نیست.

مشحون هم با تایید این صحبتها به تمام هزینه هایی که همین سالن قدیمی آزادی با توجه به ازدحام کاری تیمهای ملی دارد، اشاره کرد.

در نهایت میر عظیمی با تبریک قهرمانی بسکتبال در جام ملتهای آسیا گفت: هیچ زمانی امکانات، همت بلند به همراه نمی آورد بلکه برعکس همت بلند است که ارزش تمام امکانات نرم افزاری را دارد.

تغییرات کم آیین نامه نقل و انتقالات

در این جلسه پیش نویس آیین نامه جدید سازمان لیگ هم در اختیار اعضا قرار گرفت و محمد کرمانشاهی به توضیح تغییرات مربوطه پرداخت. مهمترین تغییر مربوط به آیین نامه نقل و انتقالات هم بحث امکان گرفتن بازیکن سهمیه ملی بیشتر به جای سهمیه خارجی بود. بر اساس قوانین لیگ امسال از 20 بازیکن سهمیه طبق معمول هر باشگاه امکان جذب سه بازیکن را دارد و شرایط بازیکن خارجی درست مانند سال گذشته است.



برچسب ها: محمود ، مشحون ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار