شبکه تلويزيوني رويترز اعلام کرد : رئيس کميته امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي ايران در اظهاراتي از حمايت بي شائبه کشورش از دولت سوريه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلويزيوني رويترز ، علاءالدين بروجردي روز شنبه در حاليکه پس از ديدار با رئيس پارلمان سوريه به همراه وي از ساختمان پارلمان اين کشور خارج مي شد، در اظهاراتي در ميان جمع خبرنگاران حاضر در اين محل ضمن اعلام اين مسئله گفت: (ما در سوريه هستيم تا) اعلام نماييم که از محور مقاومت و کشور دوست و برادر خود، سوريه حمايت مي کنيم.

وي همچنين افزود: ما مخالفت خود را با هرگونه حمله و جنگ عليه کشور سوريه اعلام مي کنيم. اين پيام ما هم براي مقامات سوري و هم کليه کشورهاي جهان است.

محمد جهاد اللحام، رئيس پارلمان سوريه نيز در پايان مذاکره با علاء الدين بروجردي در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هماهنگي ها در سطح بالايي در کليه زمينه ها بويژه در اين شرايط استثنايي که در آن قرار گرفته ايم، صورت گرفته است.

وي همچنين گفت: سوريه استوار بر جاي خود ايستاده است، که منشأ اين ايستادگي، مردم، ارتش و رهبري هستند. سوريه به پيروزي خواهد رسيد.

برچسب ها: ایران ، بروجردی ، اللحام ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار