مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه آمریکا شایستگی رهبری جهان را ندارد، گفت: ایمان، ایثار، فداکاری و مجاهدت مجاهدان اسلام و راه مقاومت رمز پیروزی مسلمانان و جبهه مقاومت در سراسر جهان است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد شامگاه شنبه در جمع مردم گرگان اظهار داشت: آمریکا رهبر جهان نیست و نباید خود را رهبر جهان بداند، چراکه شایستگی رهبری جهان را ندارد.

وی ادامه داد: اگر در انتخابات آزاد در دنیا بخواهند رهبری برای دنیا انتخاب کنند و آمریکا در آنجا رأی آورد می‎تواند ادعای رهبری دنیا را داشته باشد، اما در حال حاضر جهان نه تنها آمریکا را رهبر دنیا نمی‎داند؛ بلکه معتقد است شایستگی آن را هم ندارد.

جریانات سوریه سند اثبات عملکرد دوگانه آمریکا است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: جریانات سوریه یک سند محکمی برای اثبات عملکرد دوگانه آمریکا است و این تحولات ثابت می‎کند آمریکا نه تنها مدافع حقوق بشر نیست؛ بلکه به دنبال منافع و سودجویی خودش است.

ولی‎نژاد افزود: اگر آمریکا به واقع مدافع حقوق بشر است چرا صدایش بر سر اسرائیلی که کمی آن طرف‎تر از سوریه، در فلسطین و قدس شریف بیش از 60 سال در حال کشتار مردم مظلوم و بی‎گناه است بلند نمی‎شود؟

وی ادامه داد: چرا در لبنان که بخشی از مردمش در راه دفاع از کشورشان در برابر رژیم جعلی و زورگوی غاصب کشته شدند صدای آمریکا بلند نشد و فریاد حقوق بشر را فریاد نزد، اما در سوریه می‎خواهد با شعار حقوق بشر آن هم با جنگ و خونریزی وارد شود و مثلاً برای مردمی که پشتیبان دولت قانونی خود هستند، دلسوزی کند.

ولی‎نژاد متذکر شد: با اینکه ایران و بسیاری از کشورها اعلام کردند بگذارید آتش‎بس شود و در یک انتخابات آزاد با نظارت سازمان‎های بین‎المللی یک دولت مردمی با رأی مردم سوریه انتخاب شود و دولت سوریه هم نسبت به این موضوع اعلام آمادگی کرد، آمریکا مخالفت کرد و نگذاشت این اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: چرا آمریکا اجازه این کار را نمی‎دهد؟ چون آمریکا می‎خواهد با سرنیزه برای مردم سوریه رئیس جمهور انتخاب کند.

آمریکا در توهم دادستان جهان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: در دنیا آنقدر ورود آمریکا به کشورها نامشروع بوده که در توهم خود این حق را برای خودش می‎داند که به هر کشوری را که تشخیص داد وارد شود و علیه هر ملتی که خواست، قیام کند.

وی افزود: آمریکا حق ندارد برای کشورهای دیگر تصمیم بگیرد، چراکه تصمیم‌گیرنده در هر کشور دولت آن کشور است.

ولی‎نژاد متذکر شد: جنگ 33 روزه و 22 روزه باید درس بزرگی برای آمریکا و استکبار جهانی باشد.

وی تأکید کرد: ملت مظلوم و مسلمان توانمندی‎هایی را در درون خود دارند که آن توانمندی مقابل هر تجاوز و زورگویی ایستادگی خواهد کرد.

ولی‎نژاد در پایان ابراز داشت: ایمان، ایثار، فداکاری و مجاهدت مجاهدان اسلام و راه مقاومت رمز پیروزی مسلمانان و جبهه مقاومت در سراسر جهان است./ج1

برچسب ها: آمریکا ، گلستان ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.