قزوین/

بررسی 18 پرونده توان‌خواهان در کمیسیون تشخیص معلولیت آبیک

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: 18 فقره پرونده توان‌خواهان در نخستین کمیسیون تشخیص معلولیت این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران بهلول کشاورز هدایتی اظهار کرد: 18 فقره پرونده توان‌خواهان متقاضی شرکت در کمیسیون تشخیص معلولیت شهرستان آبیک براساس «ICF» مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این پرونده‌ها از سوی متخصص به کمیسیون تشخیص معلولیت این شهرستان براساس «ICF» ارجاع شده بود، افزود: از این آمار، 16 فقره پرونده مورد تأیید اعضای کمیسیون یاد شده قرار گرفت و دو فقره پرونده برای بررسی‌های دقیق‌تر به متخصص مربوط ارجاع داده شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: کمیسیون تشخیص معلولیت براساس «ICF» برای نخستین‌بار به صورت پایلوت در شهرستان آبیک برگزار شده است.

کشاورز هدایتی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نخستین کمیسیون تشخیص معلولیت این شهرستان با هدف تشخیص نوع و تعیین شدت معلولیت در شهرستان آبیک برگزار شده است.

این مسئول یادآور شد: این کمیسیون با حضور معاون امور توانبخشی استان قزوین، دهباشی‌پور مسئول مجتمع توانبخشی نواب صفوی و اعضای این کمیسیون از جمله صابری‌فرد، شیرویه، رشوند، فرازمند و جمالی با هماهنگی دبیر کمیسیون شهرستان آبیک برپا شده است.
برچسب ها: قزوین ، معلولیت ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.