14 نفر از برگزیدگان طرح ملی دادرس (آمادگی دانش‌آموزان مقطع راهنمایی برای امدادرسانی در حوادث) استان خراسان شمالی که به مسابقات المپیاد کشوری طرح ملی دادرس کشوری اعزام شده بودند، موفق به کسب رتبه برتر این مسابقات شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، این تیم در هشت آیتم تخصصی از قبیل امدادرسانی در سیل، حمل تخصصی مصدوم، اسکان اضطراری، تخلیه اضطراری، تریاژ، بانداژ و آتل‌بندی و اطفای حریق، CPR (احیای قلبی ریوی) و همچنین سه تیم غیر تخصصی، حمل سورتمه‌ای، الوار چینی و نجات با طناب با تیم‌های 20 استان کشور رقابت کردند و موفق به کسب مقام نخست شدند.

این طرح آموزشی برای نخستین بار در سراسر کشور در مقطع دوم راهنمایی با همکاری آموزش و پرورش و جمعیت هلال احمر به اجرا در آمد.

دانش‌آموزان پس از آموزش‌های لازم از اردیبهشت‌ماه امسال در مسابقات شهرستانی شرکت کردند و برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی راه یافتند و برگزیدگان استانی این طرح در این المپیاد کشوری آماده (طرح ملی دادرس) شرکت کردند.

طرح ملی دادرس (آمادگی دانش آموزان مقطع راهنمایی برای امدادرسانی در حوادث) در اردوگاه مهر بندر انزلی هلال‌احمر برگزار شد.
برچسب ها: خراسان ، المپیاد ، دادرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.