دستگاه‌های امنیتی در الشرقیه بامداد امروز فرید اسماعیل عضو دفتر اجرایی حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین و عضو مجلس الشعب منحله را بازداشت کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از المصری الیوم، سرلشگر "سامح الکیلانی" مدیر امنیت الشرقیه در اظهاراتی گفت که مرکز پلیس الشرقیه با همکاری نیروهای امنیت ملی توانستند فرید اسماعیل را در یک آپارتمان در "برج الصیادله" واقع در خیابان فاروق در الزقازیق بازداشت کنند و یک دستگاه لپ تاپ و اسنادی محتوی دستوراتی که فعالیت‌های این جماعت در آینده را ساماندهی می‌کند، از محل اقامت وی کشف و ضبط شد.
بر اساس این گزارش، اطلاعاتی از سوی ساکنان برج الصیادله به دست افسران امنیت عمومی درباره حضور یکی از رهبران اخوان در این ساختمان رسیده بود که نیروهای امنیت با ورود به ساختمان اسماعیل را بازداشت و او را به زندان طره جهت اجرای تحقیقات منتقل کردند.
در همین حال یک منبع امنیتی مصر در اداره امنیت القلیوبیه گفت که نیروهای امنیتی توانستند "جمال شحاته" از رهبران اخوان المسلمین را در منزلش در شبرا بازداشت کنند.
بر اساس این گزارش بازداشت شحاته از طریق یک طرح امنیتی با همکاری نیروهای امنیتی و نیروهای پلیسی انجام شد.
این منبع مصری تصریح کرد که در تظاهرات روز جمعه که شحاته نیز در شبرا الخیمه در این تظاهرات شرکت کرده بود، وی را تحت تعقیب قرار داده و منزل وی در این منطقه را شناسایی کردیم و پس از آن نیروهای امنیتی القلیوبیه وارد عمل شدند و وی را در حین خروج از منزلش دستگیر کردیم.
این منبع افزود که شحاته را به تنهایی بازداشت کردیم و هیچ چیز و یا مبالغ مالی هنگفت در اختیار نداشت و وی را به مقر نیروهای امنیتی در شبرا انتقال دادیم و تحت حراست شدید است تا زمانی که دستور از دادستانی صادر شود.
شحاته به مشارکت در تظاهرات رابعه العدویه و تحریک به خشونت علیه دستگاه‌های دیگر و چند اتهام دیگر، متهم است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۵۱ ۱۰ شهريور ۱۳۹۲
قضیه جنگ باسوریه همه کشورهارا سرگرم کرده تا ازفکر مصر بیرون روند
آخرین اخبار