عضو کمیسیون اقتصادی مجلس پس از مطرح شدن دوفوریتي طرح تفکیک وزارتخانه‌‌هاي راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در مجلس آنرا مربوط به دولت قبل عنوان کرد و طرح خود را پس گرفت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) طرح دوفوریتي تفکیک وزارتخانه‌هاي راه و ترابری و مسکن و شهرسازی را مطرح کرد.   
 
این نماینده مجلس در بیان دلیل دوفوریت اين طرح  گفت:‌ زمان طرح این دو فوریت قبل از تشکیل دولت جدید و انتخاب وزیران بود چرا که ادغام‌ها موفق نبودند.   
 
وی  ادامه داد: در ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، نیروی انسانی به صورت بهینه استفاده نشد و اکثر اهدافی که قرار بود در این ادغام تامین شود، محقق نشد.   
 
عضو کمیسیون اقتصادی تصریح کرد:‌ اکنون وزارت مسکن و شهرسازی تعهداتی دارد که امکان برآورده‌شدن آنها وجود ندارد، ما نگران پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم؛ پروژه‌هایی در استان‌ها انتخاب شده‌‌اند که اولویت اول نبوده‌اند از این رو ادغام‌‌ها اثر مطلوب نداشته‌اند.
 
ندیمی خاطرنشان کرد: ادغام‌ها چاره‌ساز نبود و نتوانست نتایج مورد انتظار را به بار آورد.   
 
پس از اظهارات ندیمی، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد که در غياب علي لاريجاني رياست بخشي از جلسه امروز خانه ملت را برعهده داشت، از وی درخصوص به رای گذاشتن این طرح سوال کرد و ندیمی پاسخ داد: مطرح شدن و یا نشدن این دو طرح را بر عهده شما می‌گذارم.   
 
ابوترابی‌فرد هم در واکنش به اظهارات ندیمی گفت:‌ ظاهرا موافق مطرح نکردن این طرح‌ هستید.   
 
براین اساس طرح دوفوریت تفکیک وزارتخانه‌های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی از سوی حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد رئیس جلسه امروز به رای گذاشته نشد.   
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار