معاون فنی و عمرانی استانداری تهران گفت: با تلاش و همدلی مسئولین شهری و بهره گیری از تجارب مدیریتی گذشته شوراها می توان شهر را به سمت توسعه هر چه بیشتر سوق داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس محمودی معاون فنی و عمرانی استانداری تهران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهریار که با حضور جمعی از مسئولین محلی و شهرستانی شهریار برگزار شد در بازار روز خادم آباد این منطقه در جمع خبرنگار اظهار داشت: خوشبختانه با اتحاد و همیاری که میان مسئولین این شهرستان وجود دارد  اقدامات سازنده بسیاری در جهت رشد و شکوفایی این منطقه عملیاتی شده که افتتاح بازار روز مذکور یکی از نمونه های آن است.

وی در ادامه افزود: امید آن می رود با تمهیدات مدیریت شهری و به خصوص استفاده از تجارب شوراهای اسلامی شهر و روستای دورهای گذشته در مجموعه شورای شهر جدید روند رو به رشد توسعه پایدار در این منطقه همچنان استمرار یابد.

گفتنی است، در مراسم امروز پروژه های متعدد عمرانی در سطح شهرستان شهریار اعم از پاک جنگلی ولایت، محور مواصلاتی نصیر آباد به ده شاد، آتش نشانی سعید آباد، مجموعه فرهنگی و ورزشی ولایت و ایثار، بوستان های شهدای هسته ای و الغدیر، بازار روز نیلوفر و ... در مناطق باغستان و اندیشه در مجموعه با اعتباری بالغ بر 55میلیارد تومان به مرحله بهره برداری رسمی رسید./

برچسب ها: پروژه ، شهریار ، نگین سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار