هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزش فرزندان مهر با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از کارکنان این سازمان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از هشتمین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی فرزندان مهر که صبح امروز در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر افتتاح شد، نفریه معاون اجتماعی و دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان مهر با اشاره به توانمند سازی جامعه هدف سازمان بهزیستی از طریق ورزش اظهار داشت: توجه به ورزش اخیراً در سازمان بهزیستی کشور مورد توجه قرار گرفته که با راه اندازی باشگاه ستارگان در تهران فعالیت خود را رسماً آغاز کرده است.

وی با اشاره به این که یکی از رویکردهای توانمند سازی مددجویان ورزش است افزود: با برگزاری مسابقات این چنینی می توان در توانمند سازی مددجویان در زمینه ورزش فعالیت کرد.

وی با تاکید بر این که  هشتمین دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی فرزندان مهر برای اولین بار توسط سازمان بهزیستی کشور برگزار شد تصریح کرد: این دوره از مسابقات در 7 رشته ورزشی در حال برگزاری است که امسال برای اولین بار رشته والیبال در مقطع دختران نیز اضافه شده است.

گفتنی است، اختتامیه مسابقات دختران 13 شهریور ماه صورت می گیرد و مسابقات پسران نیز از 18 شهریور ماه آغاز و تا 21همین ماه ادامه دارد./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار