مشهد/ آيت الله علم الهدي:

توسعه معارف اهل بیت(ع)، خواسته ائمه بوده است

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت: توسعه معارف و شخصیت اهل بیت(ع) خواسته خود ائمه بوده و جاذبه اهل بیت در همه جا به عنوان جریان قطعی و طبیعی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،علم‌الهدی با تاکید بر اینکه دشمنی با اهل بیت(ع) وجود ندارد، تصریح کرد: اگر هم با اهل بیت(ع) دشمنی وجود دارد فقط با دو انگیزه است، یا اهل بیت(ع) را مانع رسیدن به منافع و طمع‌های شخصی و قدرت‌یابی خود و یا اینکه برخوردهای نامناسب سبب اهانت و دشمنی با اهل بیت(ع) می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای در اثر ندانم‌کاری با عنوان تبری و اهانت به مذاهب دیگران ائمه را مورد حمله و تهاجم قرار می‌دهند باید به دنبال توسعه و معارف و تکریم اهل بيت(ع) باشیم و کسانی که با حرکات نامناسب و نابجا سبب می‌شوند مردم با ائمه دشمن شوند ملعون ائمه قرار می‌گیرند.

علم‌الهدی گفت:‌ تبری به معنی این است که زیر بار دشمن به خاطر منافع مادی نرفته و وابسته آنها نشویم و باید بدانیم که تبری به معنی فحش و اهانت به دیگران نبوده چرا که این مسئله سبب مورد تهاجم قرار گرفتن اهل بیت می‌شود.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: توسعه معارف اهل بیت را باید انجام دهیم و نباید اجازه داد که دشمنان از وجود ما برای ترویج و توسعه شخصیت خود استفاده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در حوزه اجتماع عظیم هواداران امام صادق (ع)باید بعد تبلیغاتی و سازماندهی انسانها به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد. /س

برچسب ها: توسعه ، معارف ، اهل ، بیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.