"بهرام عظيمي" كاراكتر انيميشن "يتيم" را طراحي مي‌كند.

"مهناز عادلي" فيلمنامه نويس انيميشن "يتيم" در خصوص طراحي كاراكترهاي اين كار به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: به تازگي مرحله استوري برد انيميشن "يتيم" به پايان رسيده و به تازگي طراحي كاراكترها را آغاز كرده‌ايم. 

وي افزود: با وجود مدت زمان كوتاهش كاراكترهاي بسياري در "يتيم" با توجه به كوتاهي مدت زمان نقش دارند و اين مرحله از طراحي سه هفته به طول خواهد كشيد و تمامي كاراكترهاي داراي هويت هستند. 

"عادلي" در خصوص سبك اين انيميشن تصريح كرد: انيميشن "يتيم" بعنوان يك كاري هنري و تجارت در آن معنا ندارد و "بهرام عظيمي" كاري متفاوت با سبك و تكنيكي جديد را به نمايش خواهد گذاشت. 

فيلمنامه‌نويس "يتيم" در خصوص ارائه كار به جشنواره عنوان كرد: اين كار تا 4 ماه ديگر ادامه خواهد داشت و پس از آن در جشنواره‌هاي خارجي اكران خواهد شد. 

وي در خصوص حذف انيميشن در جشنواره‌هاي بين‌المللي فجر بيان كرد: متأسفانه جشنواره بين‌المللي فيلم فجر بخش انيميشن كوتاه را حذف كرده كه اين خود مانعي براي نمايش آثار انيميشن در ايران است. 

"عادلي" در مورد ارائه كار به جشنواره كودك اصفهان گفت: انيميشن "يتيم" تا جشنواره كودك اصفهان تمام نمي‌شود و ارائه آن را به سال بعد موكول كرديم. 

وي خاطر نشان كرد: اثر ديگري از عظيمي چون  "ماسوله "یکی از داستانهای "10 روستا"  است که در جشنواره  مکزیک  موفق به کسب جایزه ویژه صلح این جشنواره شد و  همچنین  تاکنون در کشورهای چین، یونان، بلغارستان و هند  و  دو جشنواره معتبر در بلژیک و استرالیا نیز نمایش داده شده است همچنین در جشنواره های داخلي چون پويانمايي و رويش جوايز متفاوتي را به خود اختصاص داده است.
 
گفتنی است ،" ده روستا" در خصوص 10 روستا در کشور است که تاکنون تنها یک روستای آن به نام "ماسوله" ساخته شده و مابقی آن پس از اتمام انیمیشن "یتیم" ساخته خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار