استاندار اصفهان، ايجاد ميز اصفهان در وزارت صنعت، معدن، تجارت برای حمايت بيشتر از صنايع بالاخص صنعت نساجي این استان را خواستارشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، علیرضا ذاكر اصفهاني در پنجمين جشنواره توليد كنندگان جوان استان اصفهان كه با حضور تركان مشاور ارشد رئيس جمهور در هتل عباسي برگزار گرديد افزود: با توجه به شرايط و اقتضائات استان اصفهان، صنايع دستي نیز بايد در قالب صنايع درآمدزا ارزيابي و حمايت شود و اين سياست در چهار سال گذشته همواره مورد تأكيد بوده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای توجه به همه بخش های استان به کار گرفته است، اذعان داشت: در کنار همه بخش ها، فرهنگ و هنر و صنایع دستی در استانی مانند اصفهان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ذاکر اصفهانی خاطرنشان کرد : همواره از صنعتگران حمایت نموده‌ایم و با کمترین تنش مسائل استان و مشکلات صنعت استان را مدیریت کردیم.

وی همچنین به کسب رتبه های برتراستان اصفهان در کشور در زمینه‌های مختلف از جمله تولید شیر و گوشت مرغ، سنگ های تزئینی، اهن و فولاد، فرش ماشینی و صادرات میوه اشاره کرد و ايجاد ميز صنعت اصفهان در وزارت صنعت، معدن وتجارت را خواستار شد.

ذاکر اصفهانی در ادامه با اشاره به طرح های افتتاح شده در هفته دولت، تصریح کرد: صادرات استان اصفهان با افزایش 10 درصدی به بیش از 3هزار میلیون دلار رسیده است و این مسئله با توجه به تحریم های موجود بسیار حائز اهمیت است.

وی افتتاح 514 طرح کشاورزی، آماده سازی سند آمایش استان با حضور 180 استاد دانشگاه، برقراری ارتباط مستحکم ما بین دولت و دانشگاهیان، فعالیت 4 هزار نخبه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، کاهش نرخ بیکاری از 2/14 درصد به 2/9 درصد، فعالیت مستمر150 واحد دانشگاهی در اصفهان، رقابت مؤسسه رویان با 4 مؤسسه بزرگ دنیا و رکورد زنی اصفهان در مسکن مهر با بهره برداری از 145 هزار واحد و 34 هزار واحد آماده واگذاری از 210 هزار واحد مسکن مهر استان را نتایج اقدامات و فعالیت های دولت دانست.

شایان ذکر است در پنجمين جشنواره توليدكنندگان جوان استان، با اهداي لوحي از دكتر ذاكر اصفهاني بپاس حمايت‌هاي بي شائبه از صنعتگران و ايجاد فضاي امن و بدون حاشيه براي بخش صنعت، تقدير شد/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.