با حضور اعضای کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه زندان‌های کرمانشاه بر شناسایی گلوگاه‌های آسیب‌پذیر و آموزش مستمر کارکنان به خصوص سربازان وظیفه تاکید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ، با هدف بررسی پیشنهادات اعضاء و عملکرد کمیته‌های فرعی جلسه کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوۀ اداره کل زندان‌های کرمانشاه برگزار شد.

منصور بیگلری، معاون اداره کل و رییس کارگروه پیشگیری و مبارزه با رشوه با تاکید بر نقش موثر آموزه‌های دینی و ترویج فرهنگ اسلامی بر پیشگیری از وقوع جرایم، اهمیت شناسایی گلوگاه‌های آسیب پذیر و آموزش مداوم کارکنان به خصوص سربازان وظیفه را برشمرد.

بیگلری در ادامه برگزاری منظم جلسات کمیته‌های فرعی در سطح زندان‌های استان را مهم توصیف کرد.

در این نشست که با حضور جبار پیوسته، سرهنگ زبیری، جهانگیر قهرمان، نصرت الله فرهادی، بهرام آزادی منش و مهدی نیلوفرزاده برگزار شد، علی اژدری مجد، دبیر کارگروه و مسوول ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات و بازرسی اداره کل زندان‌های استان خلاصه‌ای از گزارش بازرسان این کارگروه را بیان کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت حفظ و ارتقاء سلامت در دستگاه‌های اجرایی، آمار پرونده‌های مربوط به ارتشاء کارکنان زندان‌ها را منفی اعلام کرد.

اژدری همچنین با اشاره به عملکرد بخش‌های مختلف، لزوم تقویت برنامه‌ها و تقدیر از کمیته‌های فعال را خواستار شد.

در این نشست هریک از اعضاء نظرات و راهکارهای لازم به منظور ممانعت از بروز هرگونه آسیب ناشی از بی توجهی به مقررات اداری را مطرح کردند./ز
برچسب ها: کرمانشاه ، رشوه ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.