پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم استقلال گفت: نبود مجیدی استقلال را تحت تاثیر قرار داده بود. دیشب شاهد بدترین بازی در تاریخ استقلال بودیم.

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی استقلال تهران و استقلال اهواز گفت: من مدتها پیش هم به فقر تاکتیکی تیم استقلال تهران اشاره کردم.
استقلال زمانی که برای گل زدن پیش می رود، گل می خورد و این مشکل چیدمان تیم و نوع بازی و هم بی رمق بودن کادر تیم است.

پيشکسوت فوتبال کشورمان تصريح کرد: همچنین نبود مجیدی در این دیدار، استقلال را هم از نظر فنی و هم از نظر روحی و روانی تحت تاثیر قرار داده بود.
استقلالی ها حتی نتوانستند در مقابل تیم جوان استقلال خوزستان، موقعیت گلزنی مناسبی ایجاد کنند.
 
وي گفت: مدتهاست که ما شاهد به وجود آمدن یک شرایط خاص و خوب در تیم نیستیم. کار ترکیبی، پاس به عقب، خلاقیت شوت زنی از جمله تاکتیک هایی است که در فوتبال نوین انجام می شوند اما در فوتبال ما این تاکتیک ها استفاده نمی شوند. تاکتیک مداری فوتبال ما کمتر شده است. مشکل تیم استقلال از تمرینات این تیم است. جباری رفته و مجیدی هم شرایط بازی را ندارد، این دو عوامل مؤثر روی استقلال هستند.

رجبي اظهار داشت: استقلال در یارگیری هم اشتباهاتی کرده است با توجه به سن بالای استقلال یارهای این تیم نتوانستند مشکل استقلال را حل کنند.
در تیم استقلال هیچ کار فنی صورت نگرفته است و من با آمدن استقلال در لیگ برتر را فقط از تجربه بازیکن ها و شانس بالای این تیم میدانم البته مدیریت این باشگاه تمام تلاشش را کرد اما یارگیری ها به چه صورتی انجام شده برای من سؤال است.

وي افزود: من به عنوان یک استقلالی، با دیدن دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان احساس تحقیر کردم. بیشترین مشکل استقلال، تاکتیک این تیم است و تا وقتی که این مشکل حل نشود، استقلال نمی تواند بهتر از این عمل کند.

رجبی همچنین در خصوص بازی دربی گفت: بازیهای دربی شرایط خاص خود را دارند اما بازی قبل دربی هم برای دو تیم مهم است چون روی شرایط روحی و روانی تیم ها تأثیر به سزایی دارد.

وي خاطرنشان کرد: پرسپولیس برنده یک بازی سخت بوده است و استقلال با توجه به بازی قبلی در شرایط آمادگی خوبی نیست با اینکه هافبک و دروازه بان این تیم بازیکن های ملی هستند.
با این حال باید دید کدامیک از مربی ها می توانند تیم ها را در شرایط خوبی قرار دهند و برنده دربی باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار