معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: ما از فردا فعالیت خود را برای تعامل با نمایندگان مجلس آغاز خواهیم کرد و امیدواریم سرفصل تازه ای در تعامل روابط دو قوه مقننه و مجریه ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور بعدازظهر امروز پس از پایان جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره برنامه‌های این معاونت در تعامل دولت و مجلس گفت: با توجه به آشنایی 16 ساله ای که در مجلس داشتم با تمام الزامات قانونی قوه مقننه آشنا هستم این کار برای بنده کار شناخته شده ای است.  
 
وی افزود: مجلس شورای اسلامی عزمش برای تعامل سازنده با دولت وجود دارد و رئیس جمهور نیز بر این تاکید کردند که تعامل سازنده و تنگاتنگی با سایر قوا به ویژه مجلس شورای اسلامی وجود داشته باشد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: بنده امیدوار هستم با توجه به تجربیات گذشته و با شناختی که از نمایندگان مجلس در کمیسیون‌ها و قوه مقننه داشتم بتوانم در جهت توسعه و تحکیم و تعامل دو قوه مقننه و مجریه گام بردارم.  
 
انصاری در پاسخ به این سوال که اولین رایزنی شما با نمایندگان مجلس درباره چه موضوعی خواهد بود گفت: نماینده دولت متناسب با طرح ها و لوایحی که دولت به مجلس تقدیم می کند باید رایزنی کند و ما متناسب با دستورها و طرح ها و لوایحی که از قبل بوده با مجلس تعامل خواهیم داشت.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی دارای معاونت امور مجلس هستند تصریح کرد: یکی دیگر از وظایف معاون پارلمانی رئیس جمهور ایجاد هماهنگی میان معاونان امور مجلس دستگاه های اجرایی کشور است و ما از فردا فعالیت خود را در راستای تعامل با نمایندگان مجلس انجام خواهیم داد و  امیدواریم سرفصل تازه ای از همکاری دو قوه مقننه و مجریه ایجاد شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: انصاری ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار