سرپرست وزارت علوم در پاسخ به این سوال که آیا این وزارتخانه به انتقاداتی که درباره رئیس دانشگاه انجام شده واکنش نشان می دهند، گفت: انتقادات به این وزارتخانه ارسال شده و در دست بررسی است و ان شالله در روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم امروز بعدازظهر پس از پایان جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره انتصاب‌های اخیر در این وزارتخانه گفت: تاکنون تنها دو انتصاب جدید در این وزارتخانه انجام شده است.  
 
وی افزود: تغییر روسای دانشگاه ها تنها در یک مورد بوده است و تنها دو معاونت امور مالی و معاونت امورمجلس تغییر کرده اند.  
 
سرپرست وزارت علوم در پاسخ به سوالی در این باره که آیا این وزارتخانه به انتقاداتی که درباره رئیس دانشگاه انجام شده واکنش نشان می دهند؟ اظهار داشت: انتقادات به این وزارتخانه ارسال شده و در دست بررسی است و ان شالله در روزهای آینده تصمیم گیری خواهد شد.
 
توفیقی در ادامه سخنان خود درباره معرفی‌اش به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت علوم گفت: تعاملات خوبی بین نمایندگان مجلس برقرار است و در حال تعامل هستیم و برنامه هایمان را اعلام کردیم و اگر بنده معرفی شوم برنامه های بیشتری را اعلام خواهیم کرد.  
 
وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره این که برنامه هایتان را به نمایندگان خواهید داد یا خیر گفت: فعلا ارتباطات به صورت غیررسمی و تعاملات فردی با نمایندگان مجلس بوده است.
برچسب ها: توفیقی ، عزل ، نصب ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار