ادامه تصميمات حوزه هنري به هوش و درايت خودشان بستگي دارد در صورت بهره گيري از هوش و تدبر ازا ين تجربه چيزي ياد گيرند و در غير اين صورت روند خود را ادامه مي دهند.

"ماني حقيقي"  كارگردان سينما، در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص ادامه روند حوزه هنري در دولت جديد گفت: ادامه تصميمات حوزه هنري به هوش و درايت خودشان بستگي دارد در صورت بهره گيري از هوش و تدبر از اين تجربه چيزي ياد گيرند و در غير اين صورت روند خود را ادامه مي دهند.


وي با اشاره به حمايت اندك سازمان سينمايي افزود: سازمان در بسياري از موارد توانست با انجام كارهايي حمايت محدودي داشته باشد اما به بهترين شكل انجام نشد و تنها حمايت آنها منجر به اكران فيلم ها شد.

حقيقي عنوان كرد: قاعدتا گروه جديد بهتر عمل مي‌كنند و مديريت سابق سازمان سينماي پاي پروانه نمايش هاي صادر شده ايستادند و در اين زمينه موفق بودند.

وي در خصوص ايوبي به عنوان رئيس سازمان سينمايي اظهار داشت: هيچ شناختي نسبت به مديريت و فعاليت هاي سابق ايوبي ندارم و تنها در ا نتظار برنامه هاي وي هستم و به همين جهت نمي توانم آينده سينما را با حضور اوپيش بيني كنم.

حقيقي در خصوص وجود اختلافات سينمايي بيان كرد: اعتقاد ندارم كه اختلافات سينماگران شديد باشد چرا كه گروه اندكي از مديران اصناف با هم اختلاف دارند و در بدنه سينما اختلافاتي در درون خودش نمي بيند و شايد اين گروه به 50 هزار نفر هم نرسند و به همين دليل مسئله جدي نيست.

وي در پاسخ به سوال مبني بر بازگشايي دو خانه سينما اظهار داشت: وقوع اين اتفاق محال است و اين اشتباه از سوي جنتي در حين ورود رخ داد به طور حتم زماني كه وي با فضا بيشتر آشنا شود نظرات خود را تغيير مي دهد.

حقيقي در خصوص آينده سينماي ايران خاطرنشان كرد: آينده سينما عالي است واقعيت سينما با اختلاف نظرهاي سينمايي تفاوت عمده اي دارد و آن گونه كه شاهد هستيم همه فيلم سازان در حالت عادي فيلم خود را مي سازند./ص

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.