اعضای تیم استقلال با شرایط خاص برای دربی آماده می شوند و کری خوانیهای بین مدیر عاملان دو تیم باعث شده است که برخی مسئولان در این خصوص واکنش نشان دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، عنوان شده است که پس از اعلام نظر رویانیان در خصوص بازی و کری خوانی هایی که پیش از دربی برای آبی ها خواند، مسئولان تیم استقلال سکوت نکردند و علی فتح اله زاده پاسخ وی را ارئه کرد تا بحث در این خصوص به اتمام نرسد و همچنان حرف و حدیث  در این خصوص مطرح شود.

گفتنی است: علی فتح اله زاده که پیش از دربی و بازی مهم با رویانیان کری می خواند و پیش از این دربی نیز بحثها میان دو مدیر عامل خصوصاً به دلیل حضور خلعتبری در تیم پرسپولیس بالا گرفته و تشدید شده است.

این موضوع عاملی است که برخی مسئولان در تیم استقلال این موضوع را به فتح اله زاده اعلام کنند و در این خصوص مدعی شدند که پیش از دربی نباید این بحثها مطرح و عنوان شود زیرا دو تیم به آرامش کامل نیاز دارند و در این خصوص باید اعضای تیم خود را آماده کنند، نه اینکه عامل به هم خوردن جو دو تیم شوند.

جلسۀ هیئت مدیره یکشنبه آینده موکول شد

قرار بر این بود که جلسۀ هیئت مدیره تیم استقلال اواخر این هفته انجام شود اما این اتفاق بدلیل دربی رخ نمی دهد و جلسه  به پس از برگزاری این بازی موکول شد.

جلسۀ هیئت مدیرۀ تیم استقلال قرار است عصر یکشنبه برگزار شود و تمامی اعضای هیئت مدیره در این جلسه حاضر هستند تا در خصوص شرایط تیم استقلال به بحث و تبادل نظر بپردازند.

گفتنی است: قرار شده که در این جلسه اعضای هیئت مدیره استقلال به همراه امیر قلعه نویی حاضر شوند و سر مربی تیم استقلال در خصوص وضعیت تیم استقلال از ابتدای فصل و بخصوص دربی گزارش لازم را ارائه کند./آق


برچسب ها: دربی ، خصوص ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار