فرماندار شهرستان پردیس بر لزوم توجه به مشکلات صاحبان صنایع تاکید کرد و گفت: از جمله مشکلات آنان بحث سرویس ‏دهی به کارکنان مانند ایجاد خطوط تاکسی‏ رانی و وسایل حمل و نقل عمومی بوده که این قابل حل است.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای جوانان باید اولویت مسئولان باشد و همه به توسعه اشتغال در جامعه کمک کنند.

وی ادامه داد: تولید کنندگان این منطقه در حوزه‏ های مختلف مانند ارائه خدمات آب، برق، گاز، تلفن و گاهی در زمینه تأمین امنیت منطقه مشکلاتی داشتند. با حضور تمام رؤسای ادارات مربوطه و با دیدار چهره به چهره به بررسی مشکلاتی که در حوزه صنعت در این منطقه دیده می ‏شد، پرداختیم.

بیگدلو افزود: بعضی مسائل در درون شهرستان پردیس قابل حل است و برخی نیز از طریق استان باید مورد رسیدگی قرار گیرد که به آن پرداخته می‏شود.

فرماندار شهرستان پردیس افزود: کشور ما در این برهه زمانی از ناحیه اقتصادی آسیب ‏پذیر شده است و دشمنان برنامه ‏هایی دارند که در حوزه آسیب ‏رسانی به اقتصادی به خصوص صنعت و معدن باید به آنها توجه کرد. در ابعاد اقتصادی، خانوارها با مشکلاتی مواجه هستند و باید شرایط را به گونه ‏ای فراهم کنیم که این آسیب‏ ها را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: از زمره مواردی که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ایجاد اشتغال برای جوانانی است که جویای کار هستند؛ چراکه با ایجاد اشتغال برای آنان، بسیاری از مشکلاتی که در سطح جامعه داریم، حل خواهد شد./س


برچسب ها: صنایع ، اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.