مربي بدنساز تيم ملي بوکس گفت:احسان روزبهاني به علت تمرينات شخصي اش با مصدوميت مواجه شد و بايد بداند که عجله کردن براي بازي فقط زمان مصدوميتش را افزايش مي دهد.

عليرضا استکي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:ليست اوليه تيم ملي براي مسابقات جهاني قزاقستان اعلام شده است که نام احسان روزبهاني به دليل مصدوميت در آن ديده نمي شود.در اين ليست از علي مظاهري نيز دعوت کرده ايم تا در اردوي تيم ملي حضور پيدا کرده و براي اعزام به مسابقات جهاني تلاش کند.

وي افزود:روزبهاني با تمرينات شخصي مصدوم شد و علاقه زيادي دارد تا هرچه سريع تر به ميادين بازگردد.احسان نبايد عجله نکند.وي نياز به زمان دارد .روزبهاني بوکسور قدرتمندي است که بوکس را به خوبي فهميده است و بايد صبر کند تا به طور کلي مصدوميتش تمام شود و سپس دوباره تمريناتش را پيگيري کند.


استکي تصريح کرد:هزينه سفر به تورنمنت روماني با سختي تهيه شد و اميدواريم بوکسورهايمان در اين رقابتها نتيجه خوبي کسب کنند چرا که اين تورنمنت به نوعي يک بازي تدارکاتي پيش از مسابقات جهاني است.

استکي تاکيد داشت:بدون شک نتيجه اين تورنمنت مي تواند تاثير زيادي بر انتخاب بوکسورها به منظور مسابقات جهاني قزاقستان داشته باشد.

وي در پايان خاطر نشان کرد:تيم ملي بوکس کشورمان شرايط خوبي دارد که با توجه مسولان و حاميان مالي بهتر هم مي شود و اميدوارم بتوانيم هم در تورنمنت روماني و هم در مسابقات جهاني نتيجه خوبي بگيريم./آق

برچسب ها: بوکس ، جهانی ، رومانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار