علیرضا اکبرپور در خصوص بازی استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به نظرم حساسیت دربی روی بازی استقلال در این دیدار تاثیر داشت. در حالی که این بازی هم مثل دربی یا هر بازی دیگری، 3 امتیاز داشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علیرضا اکبرپور، بازیکن سالهای نه‌چندان دور استقلال در خصوص بازی استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به نظرم حساسیت دربی روی بازی استقلال در این دیدار تاثیر داشت. در حالی که این بازی هم مثل دربی یا هر بازی دیگری، 3 امتیاز داشت ولی استقلال خود واقعی‌اش نبود تا یک شکست را پیش از دربی تجربه کند.

وی ادامه داد: شاید اگر استقلال برنده این بازی می‌شد با خیال آسوده‌تری آماده دربی می‌شد چرا که با توجه به باخت فولاد، این بهترین فرصت برای صدرنشینی بود.

اکبرپور در ادامه با اشاره به دربی 77 پایتخت تصریح کرد: دربی همیشه به جهت حساسیتی که بین هواداران دارد، متفاوت از دیگر بازی‌ها سپری می‌شود. شرایط این بازی به هیچ عنوان به جایگاه دو تیم در جدول ارتباطی ندارد و البته اینطور هم نیست که مثلا چون پرسپولیس بازی قبلی‌اش را با برد پشت سر گذاشته، برای این بازی آماده‌تر باشد. همیشه در این بازی‌ها هر تیمی که از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند، پیروز می‌شود و من امیدوارم که این استقلال باشد که روز جمعه، یک برد شیرین و 3 امتیازی را مال خود می‌کند.

وی در پایان از هواداران استقلال خواست تا روز جمعه، حمایتی ویژه از استقلال داشته باشند: در زمان بازیگری‌ام یا حتی الان که بازی‌‌ها را از طریق تلویزیون می‌بینم، همیشه در دربی به اولین نکته‌ای که توجه می‌کنم این است که چند درصد ورزشگاه را هواداران استقلال پر کرده‌اند. وقتی هواداران حضور پرشور داشته باشند، تیم هم انگیزه مضاعف می‌گیرد و از همین رو از هواداران خوب استقلال می‌خواهم تا جمعه، با حضورشان انگیزه و روحیه ویژه‌ای به تیم بدهند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار