رییس مازندرانی هیأت کشتی استان تهران گفت:با هدف خدمت به کشتی تهران قبول مسئولیت کردم ومطمئن باشید موفقیت هایی را که در استان مازندران به دست آوردم باردیگر تکرارخواهم کرد.


محمد نقی کلانتری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:سال ها به عنوان یک خدمتگذار بی ادعا مسئول هیأت کشتی استان مازنداران بودم و هم اکنون نیز که فرصت دیگری فراهم شده تا به ورزش اول کشورم در استان دیگری خدمت کنم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

رئیس سابق هیأت کشتی مازندران ادامه داد:در مدت زمانی که در استان مازندران بودم به گواه بسیاری از قهرمانان واهالی کشتی موفقیت هایی حاصل شد که هنوز هم آثار آن ماندگار است که خوشبختانه رئیس بعدی هیأت نیز همان مسیر را ادامه داد و امروز شاهد حضور 5 ملی پوش از این استان در ترکیب تیم اعزامی کشتی آزاد کشورمان به مسابقات جهانی 2013 هستیم.ضمن آنکه در المپیک لندن نیز 6 مازنی حضور داشتند.

وی درباره این که چرا مجمع انتخابات هیأت کشتی تهران به بعد از انتخاب وزیر جدید ورزش موکول نشد گفت :مقررات اجازه نمی داد که سرپرست یک مجموعه بیش از 6 ماه مسئولیت داشته باشد به همین منظور پس از پایان دوره شش ماه بخشنامه برگزاری مجمع را اطلاع رسانی کردیم.

کلانتری در پاسخ به این سوال که چرا وی بیش از 6 ماه در استان تهران سرپرست هیأت کشتی بوده است اظهار داشت:این موضوع به اداره کل ورزش استان و فدراسیون کشتی مربوط می شود، در هر صورت به هر دلیلی شرایط مهیا نبوده و پس از گذشت 8 ماه از سرپرستی من در استان تهران مجمع به بهترین شکل برگزار شد به طوری که همه کسانی که باید در انتخابات شرکت می کردند حضور داشتند.

وی درباره این که آیا انتخابش در تهران ارتباطی با رابطه او و نژاد فلاح مدیر کل ورزش استان تهران  نداشته است گفت:اصلاً این طور نیست در زمان خدمت آقای نژاد فلاح سرپرست تهران شدم و با توجه به برنامه های کوتاه مدتی که در دوره سرپرستی ارئه دادم و نتایجی مثبتی که حاصل شد وی من را فدراسیون با پیشنهاد کرد ولی با قاطعیت عرض کنم که او در انتخابات کاملاً بی طرف بود.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا شما می پذیرید مسئولیت هیأت استان مازندران را یک تهرانی عهده دار باشد گفت: کشتی مرز نمی شناسد و نباید برای کشتی حد و مرزی تعیین کنیم چرا که همانطور که حمید سوریان به عنوان اسطوره کشتی فرنگی، قهرمان ملی همه مردم ایران است و متعلق به استان تهران ، شهرری و شهرهای دیگر نیست هیأت کشتی تهران نیز نی تواند توسط یک مازندرانی اداره شود و هیچ اشکالی ندارد.

رئیس جدید هیأت کشتی استان تهران خاطرنشان کرد:از زمانی که در هیأت کشتی استان تهران قبول مسئولیت کردم با توجه به برنامه ای که داشتم گام مثبتی درجهت رسیدن کشتی این استان به جایگاه واقعی خود برداشته شد،خوشبختانه علاوه بر موفقیت تیم های آزاد وفرنگی سه رده سنی در مسابقات قهرمانی کشور در حال حاضر 4 فرنگی کار اعزامی به مسابقات جهانی بوداپست تهرانی هستند،البته هدف ما بیش از این است ومطمئن باشید در آینده خبرهای خوشی از کشتی تهران به گوش خواهد رسید./آق

برچسب ها: کشتی ، کلانتری ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار