فرماندار قاینات از اختصاص مبلغ 13 میلیارد و 904 میلیون تومان اعتبار به شهرستان قاینات خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، حسین شرافتی‌راد اظهار داشت: باید تلاش شود برنامه‌ریزی‌های انجام شده سبب پیشرفت و ارتقای شاخص‌های شهرستان شود.

وی ادامه داد: مبلغ 13 میلیارد و 904 میلیون تومان اعتبار به شهرستان قاین اختصاص یافته است.

فرماندار قاینات با بیان اینکه مدیران باید بر کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی و جذب اعتبارات مدیریت کنند، تصریح کرد: اولویت در توزیع اعتبارات امسال با پروژه‌های نیمه تمام است.

شرافتی‌راد همچنین کنترل و نظارت مستمر بر روند اجرایی طرح‌ها را امری ضروری دانست و افزود: مدیران باید تلاش کنند اعتبارات اختصاص یافته را جذب کرده و از برگشت آن جلوگیری کنند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه کمیته برنامه‌ریزی در شهرستان یادآور شد: در هر شهرستان کمیته برنامه‌ریزی نقش بسزایی در توسعه و استراتژی شهرستان دارد و این کمیته باید نگاه کارشناسی به توزیع اعتبارات داشته باشد.

فرماندار قاینات گفت: عدالت در توزیع اعتبارات بر اساس شاخص‌های مدنظر استانی به صورت دقیق و کارشناسانه بوده و حق شهرستان تضییع نشده است و باید به همه بخش‌ها توجه شود.

شرافتی‌راد خاطرنشان کرد: جلسات کمیته برنامه‌ریزی هر سال یکبار و با هدف تعریف ردیف‌های بودجه‌ای هر کدام از ادارات از محل اعتبارات دولتی است که در آن هر مدیری که با دست پر و برنامه وارد شود، می‌تواند اعتبار بیشتری جذب کند.
برچسب ها: قاینات ، اعتبار ، خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.