معاون وزير امور خارجه سوريه با انتقاد شديد از مواضع رژيم آل سعود عليه دمشق تاکيد کرد کشورش براي مقابله با هرگونه حمله و تجاوزي آمادگي دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ، فيصل مقداد در گفتگو با المنار گفت هرگونه حمله به سوريه منطقه را به آتش خواهد کشيد.
وي از موضع عربستان در قبال سوريه انتقاد کرد و گفت نظام سعودي مي خواهد نظام سوريه را به هر شکلي شده براي خدمت به منافع آمريکا و اسرائيل نابود کند.
فيصل مقداد گفت : مي دانيم که غرب نيرنگ باز است و نمي توان به آنها اعتماد کرد به همين سبب ما براي رويارويي و هر اتفاقي که مي افتد آماده ايم. ما مي گوييم هرگونه حمله اي به سوريه اين منطقه را بخواهيم يا نخواهيم به آتش خواهد کشيد. نخستين موشکي که شليک مي شود ديگر کسي نمي داند عواقب آن چه خواهد بود . نظام عربستان از مدتهاست از چشم مردم اين کشور و ملتهاي عربي افتاده است به همين سبب اکنون در برابر نبرد به چالش طلبي و سقوط نهايي قرار گرفته اند.
وي افزود اين کينه و نفرت عربستان نيز شيوه برده است تا اربابش را راضي کند و خدمات بيشتري به  اربابش بدهد .
مقداد گفت :لبنان با وجود همه رويدادهايي که براي اين کشور رخ مي دهد قوي است زيرا اراده دارد و وزيران خارجه اي دارد که مي توانند پاسخ بدهند و دفاع کنند. اين دفاع از سوريه نيست بلکه دفاع از لبنان است .
برچسب ها: بین الملل ، سوریه ، مقداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار