در دیدار تیمی بین دو تیم سوئد و هلند در رده پیشکسوتان و بانوان امسال در مسابقات قهرمانی، تیم سوئد بود که به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دو تیم در سه رشته تن بال، ایت بال و ناین بال به مصاف یکدیگر رفتند و اویتنبوگارت از هلند که از ابتدا تا پایان بر بازی مسلط بود، در رشته ایت بال مقابل حریف سوئدی خود یعنی اکسل با نتیجه 7 بر3 به پیروزی رسید تا تیم هلند 1 بر صفر پیش بیفتد.

در ادامه و در رشته ناین بال، ون هلموند از هلند به مصاف کارلسون سوئدی رفت و همزمان با این دیدار وونینگز هلندی و تام استورم سوئدی نیز در تن بال با یکدیگر رقابت می کردند که بازیکن هلندی مقابل حریف سوئدی اش ابراز ناراحتی کرد و بدون استفاده از رفتار مناسب ورزشی و ادب به داور شکایت کرد. بعد از چندین بار تلاش برای  آرام کردن وی مدیر تورنمنت به طور جدی اخطاری رسمی به
وي داد و بازیکن هلندی این اخطار را نپذیرفت و میز بازی را در شرایطی ترک کرد که نتیجه آنها 3 بر3 برابر بود و نتیجه تیمی نیز 1 بر 1 بود. تماشاچیان شوکه شده بودند که چگونه وی توانست بازیکن هم تیمی خود را با این شرایط سخت تنها بگذارد.

گفتني است؛ در شرایطی که همه چیز به نتیجه دیدار ناین بال بستگی داشت، در یک دیدار سخت و پراضطراب نهایتا بازیکن سوئدی بود که با نتیجه 9 بر7 به برتری رسید و تیم سوئد را به مرحله نیمه نهایی رساند.

در پايان خاطر نشان مي‌شود: در دیگر دیدار مرحله یک چهارم، تیم نروژ با نتیجه 2 بر صفر تیم فنلاند را شکست داد تا یک دیدار کاملا به سبک اسکاندینا وی را در مرحله نیمه نهایی مابین سوئد و نروژ شاهد باشیم.
برچسب ها: سوئد ، هلند ، تراژدی ، اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار