رقابتهاي تنيس روي ميز قهرماني جوانان آسيا در بخش انفرادي باز هم با ناکامي نمايندگان ايران به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران نوزدهمين دوره رقابتهاي تنيس روي ميز قهرماني جوانان آسيا در دوحه قطر با برگزاري پيکارهاي انفرادي به پايان رسيد و در ادامه ناکاميهاي تيم ملي نوجوانان و جوانان ايران در اين دره از مسابقات، باز هم پينگ پنگ بازان ايران دست خالي ماندند.

تنها دلخوشي ايران از 5 مسابقه نمايندگان خود در بخش انفرادي گرفتن يک گيم آرمان حاجي ئي از ژاپن در ميان 5 باخت بود.

براساس اين گزارش، آرمان حاجي ئي با نتيجه 3 بر يک مقابل ژاپن نتيجه را واگذار کرد سروش اميري نيا 3 بر صفر از چين تايپه باخت، متين لطف اله نسبي 3 بر صفر از چين شکست خورد، حتي پوريا عمراني که پيش از اين تجربه رقابت در مسابقات قهرماني جوانان آسيا را در کارنامه خود داشت نيز نتوانست عملکرد قابل قبولي از خود به نمايش بگذارد و با نتيجه 3 بر صفر مغلوب حريف خود شد.

در بخش بانوان، زهرا علوي مقابل بازيکني از ژاپن به ميدان رفت که مانند ساير نمايندگان ايران  3 بر صفر باخت  تا هيچ کدام از اينده سازان ايران در اين پيکارها حرفي براي گفتن نداشته باشند.

در اين گزارش آمده است نسل جديد پينگ پنگ ايران در حالي به دوحه قطررفتنند که جز چند مرحله اردوي کوتاه مدت از کوچکترين امکاناتي بي بهره بودند اگر کميته ملي المپيک نبود و پينگ پنگ بازان را به مسابقات آسيايي نوجوانان که در بيشتر رشته هاي ورزشي در نانجينگ چين برگزار شد نمي برد.

حتي دو بازيکن ايران هم يک اعزام برون مرزي يا تورنمنتي براي کسب تجربه و محک زدن نقاط ضعف و قوت خود بي بهره بودند.

به عقيده بسياري از کارشناسان باخت ايران در مقابل تيمهاي دست پايين آسيا همچون سريلانکا و قزاقستان زنگ خطري جدي براي نابودي پينگ پنگ در اينده است.

چرا که اين بازيکنان قرار است تا چند سال ديگر پشتوانه بزرگسالان و جايگزين ستاره هايي همچون نوشاد عالميان، افشين نوروزي، محمدرضا اخلاق پسند و ندا شهسواري ، محبوبه عمراني و .. باشند.

گفتني است تميهاي ملي دختران و پسران چين در رده هاي سني نوجوانان و جوانان رقابتهاي قهرماني آسيا قطر شدند./آق
برچسب ها: آسیا ، تنیس ، ناکامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار