زنجان بیش از یکسال است که در مسیر اجرای طرح کاداستر وارد شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه تاکنون 4 میلیون هکتار از اراضی ملی در طرح کاداستر ساماندهی شدهاند، گفت : باید با تولیگری عرصه‌های ملی و دولتی از هرگونه تجاوز و تعدی به این سرمایههای ملی جلوگیری شود زیرا تا زمان ثبت مالکیت در این اراضی هجوم سودجویان را در عرصههای ملی شاهد خواهیم بود.

 خیری با اشاره به پیشرو بودن استان زنجان در اجرای این طرح افزود: زنجان بیش از یکسال است که در این مسیر وارد شده است و با وجود این که اعتبار ملی به این امر اختصاص نیافته است در 2 منطقه طارم و خرمدره فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه این اطلاعات باید قابل دسترس عموم باشد،  ادامه داد :یکی از مزایای این شیوه این است که هر فردی حق دارد در پلاکهایی که ممیزی شده است دسترسی داشته باشد و این امر نه تنها حقوق دولت را تهدید نمی‌کند بلکه موجب عدم تعددی به اراضی ملی می‌شود.

  مدیرکل دفتر ممیزی اراضی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور درخصوص مدت زمان اجرای این طرح،  خاطر نشان کرد:اگر تمام نیازهای اجرای این عملیات آماده شود طی یک دوره 5 ساله میتوان طرح کاداستر را به انجام رساند ./س

برچسب ها: زنجان ، اجرا ، کاداستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.