مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران گفت: جنگ هایی که در سوریه شکل گرفته است و انشعابات دیگر آن را می توان در سایرکشور های اسلامی هم یافت کرد ریشه آن به وهابیت بر می گرددونمونه از بین بردن ریشه اسلام و تشیع است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: اتفاقاتی که در کشور های مسلمان مانند مصر و عراق و سوریه می افتد را نباید جدا از تفکرات وهابیت دانست زیرا آنها از زمان ائمه اطهار با شکنجه های امامان ما دنبال از بین بردن ریشه های اسلام و تشیع بودند زیرا می خواستند تفکرات بی ارزش خود را در جهان حکمفرما کنند و اسلام را از بین ببرند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :وهابیت در دوره های مختلف با ابزار های متنوع خود دنبال تخریب اسلام و شیعه بودند از جمله این موارد می توان به تخریب قبور مبارکه ائمه اطهار اشاره کرد که هر روزهم شاهد این موضوع هستیم حتی به قبر یاران امامان ما هم رحم نمی کنند و تا این حد از اسلام ناب محمدی (ص)تنفر دارند و این موضوع اتفاقی تازه نیست.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران اضافه کرد :جنگ هایی که در سوریه شکل گرفته است و انشعابات دیگر آن را می توان در سایرکشور های اسلامی هم یافت کرد ریشه آن به وهابیت بر می گرددو هنوز این خطر جامعه اسلامی و به ویژه تشیع را در دنیا تحدید می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی در خاتمه اظهار داشت :بیداری اسلامی در این جبهه نبرد با وهابیت می تواند ابزاری ارزشمند در دست مسلمانان باشد تا با استفاده از این ابزار مهم جوامع اسلامی را در برابر اینگونه اقدامات وهابیت ایمن نگه دارند./س


برچسب ها: جنگ ، سوریه ، اسلام ، تشیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.