مراسم رونمايي از فيلم مستند جنجالي "پرونده‌هاي K.S "هيجده شهريور در ايوان شمس برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران مراسم رونمايي از فيلم جنجالي مستند «پرونده هاي  K.S » برای نخستین بار با حضور مديران سياسي و فرهنگي و اهالي سينما و رسانه روز 18 شهريورماه جاري ساعت 20 در ايوان شمس برگزار مي‌شود.

روابط عمومي سازمان هنري- رسانه‌اي اوج با اعلام اين خبر افزود: فيلم مستند «پرونده‌هاي  K.S »  با توجه به شرايط بحراني منطقه و درحالي كه شعله‌هاي تهديدات غيرانساني و افسارگسيخته غرب (آمريكايي‌ها و اروپايي‌ها) عليه كشور مسلمان سوريه افزايش يافته، از سوي سازمان هنري رسانه اي اوج براي اكران پيش بيني شده است که افشاگری‌های گسترده‌ای در آن صورت گرفته است.

بر پايه اين خبر فيلم مستند«پرونده هاي  K.S » براساس اسناد، تصاوير و افشاگري‌هاي «کورت ساننفیلد» مامورسابق سازمان مرکزی اطلاعات امریکا و تصویربردار انفجارهاي برج‌های دوقلو ساخته شده است. اين فيلم با ساختاری منسجم و صحنه‌هايي تكان دهنده پرده از رازها و نقشه‌های پشت پرده دولت سري ايالات متحده آمريكا و دروغ‌هاي بزرگ غرب در زمينه انفجار برج‌هاي دوقلو، پرونده‌هاي اتهام ساخت بمب‌هاي اتمي و سلاح‌هاي هسته‌اي و شيميايي و بيولوژيكي به كشورهاي استقلال‌طلب و مسلمان برمي‌دارد. «کورت ساننفیلد» به خاطر همين افشاگري‌ها در حال حاضر از زادگاه خود در ایالات متحده گریخته و در كشور آرژانتين پناهنده سياسي است. در این فیلم تلاش شده در نهایت بی‌طرفی و بر اساس مستندات ارائه‌شده از سوی ساننفیلد وضعیت وی بررسی شود.

لازم به ذکر است؛ مراسم ساعت 20 روز دوشنبه 18 شهريورماه در ایوان شمس. میدان گلها - جلال آل احمد - ابتدای اتوبان کردستان برگزار مي شود./ص

برچسب ها: سینما ، رسانه ، رونمایی ، مستند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار