مهدي هاشمي تهيه كننده برنامه "به خانه بر مي گرديم" گفت: اولويت مهم ما در بحث هاي آموزشي و كارشناسي بر اساس درخواست و نظر سنجي مخاطبان برنامه شكل مي گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ وي اعلام كرد:بخش‌هاي جديد كارشناسي مانند حقوق خانواده ، بهره وري و انرژي ، نكات خانه داري ، استفاده از رايانه تنوع در آشپزي موضوعاتي است كه بر اساس درخواست مخاطبان به برنامه افزوده شده است.   
 
هاشمي با اشاره به فصل پاييز و آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مدارس گفت: قرار است در مهرماه آيتمي آموزشي براي والدين و دانش آموزان با محوريت آموزش قبل از ورود به مدرسه و دوره ابتدايي به موضوعات برنامه اضافه شود .
 
برنامه زنده " به خانه بر مي گرديم " كاري از گروه اجتماعي شبكه تهران است كه از فروردين سال 77 بر روي آنتن رفته است. در اين برنامه موضوعات و محورهاي مرتبط با خانه وخانواده در زمينه هاي مختلف مانند روانشناسي خانواده، همسرداري، كودكياري، تربيت فرزندان، آموزش نكات مختلف  خانه داري و آشپزي، مسائل بهداشتي و پزشكي، موضوعات حقوقي خانواده، آشنايي و آموزش هنرهاي مختلف خانگي براي خودكفايي و دهها موضوع متنوع ديگر  بررسي مي‌شود.
 
تهيه كنندگان برنامه" به خانه برمي گرديم" سيد محمد سيد رضي  و مهدي هاشمي هستند.
 
گفتني است؛ "به خانه برميگرديم" هر روز به جزء جمعه ها ساعت 17از شبكه تهران پخش مي شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.