از برگزیدگان برنامه های شبکه سحر در ماه مبارک رمضان تقدیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، در مراسمی که به همین مناسبت با حضور مهدی مجتهد مدیر این شبکه بین المللی و دیگر مدیران مجموعه برگزار شد، از 15 تن از افراد برتر برنامه های شبکه سحر در ماه رمضان به شرح زیر تجلیل به عمل آمد.

درکانال 1 شبکه سحر- برنامه ویژه افطار که در قالب برنامه "آئینه زندگی" روی آنتن می رفت، به عنوان "بهترین برنامه" و رامین بیانی به عنوان "بهترین تهیه کننده"  شناخته شد.این برنامه متعلق به سیمای آذری بود.
درکانال 2 شبکه سحر- از مرکز اسلام اصیل (قم) به خاطر ارتباطات فنی و گرافیک خوب برنامه های ویژه رمضان که از طریق این مرکز رسانه ای برای سیماهای کانال 2 سحر پخش شدند، تشکر شد.

بهترین مجریان برنامه های رمضانی شبکه سحر در سال جاری عبارت بودند از:
- توفیق اسداف برای اجرای برنامه "نغمه سحر" سیمای آذری (کانال 1 سحر)/ ضمن تشکر از عادل حاجی محمد ویچ برای اجرای " سی شب باهم با رمضان" سیمای بوسنیایی
- احمد بشیر برای اجرای برنامه "مهمانی خدا"ی سیمای اردو (کانال 2 سحر)
همچنین از کانال 1 شبکه سحر: قاسم جعفری- دستیار تهیه برنامه "سی شب با هم با رمضان"- سیمای بوسنیایی و از کانال 2 شبکه سحر: مصطفی قوامی- دستیار تهیه برنامه "مسابقه قرآنی" (ساباتی سوز)- سیمای کردی به عنوان همکاران برگزیده گروه های تهیه برنامه های رمضانی تقدیر شد.

در این بخش، افراد زیر که در مشاغل مختلف پخش 1 و2 شبکه سحر مشغول به کار هستند، به عنوان برگزیدگان رمضانی شناخته شدند:
فاطمه نورسعیدی- زهرا جان نثاری- علی احمدی- فاطمه گشانی- سهیلا علیجان پور- کاظم لک کمری- احمد شریفی- ایمان رهبری- حمزه جعفرنژاد- مهدی گرامی
در همین رابطه مهدی حاجی محمدی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه سحر در خصوص عملکرد این شبکه در ماه مبارک رمضان گفت:در رمضان المبارک 1434ه.ق. نیز همچون سال‌های دیگر، جلسات متعددی، پیش و در طول این ماه نورانی تشکیل و پیرامون آرایش کنداکتور و موضوعات و محورهای برنامه‌ها، ساختار ویژه برنامه‌های این ماه و ... تصمیم‌گیری شد.

 وی افزود: هر6 سیمای شبکه، در طول ماه مبارک رمضان با برنامه‌های مختلفی در ساختار‌های گوناگون به بزرگداشت این مناسبت پرداختند که ماحصل آن 941 قسمت برنامه مربوط به 52 عنوان برنامه در مدت زمان30/17258 دقیقه بوده است که زمانی بالغ بر بیش از 288  ساعت را دربر می‌گیرد و چنانچه ویژه برنامه های روز جهانی قدس را هم به این میزان بیافزاییم، این رقم به 1009 قسمت برنامه مربوط به 81 عنوان برنامه در مدت زمان مجموع 5/18384 دقیقه بالغ می شودکه زمان بیش از 306 ساعت را شامل شده است.

به گفته حاجی محمدی؛ با این احتساب در سیمای آذری با 6174 دقیقه برنامه در 376  قسمت و 21 عنوان برنامه به مناسبت رمضان اختصاص یافت. سیمای انگلیسی با 35/4069 دقیقه و 249 قسمت و 24 عنوان برنامه به این مناسبت پرداخت. سیمای اردو؛ 3576 دقیقه، 14 عنوان و 163 قسمت برنامه را ویژه ماه مبارک رمضان روی آنتن برد. برنامه های سیمای کردی نیز شامل 30/2809 دقیقه، 6 عنوان و 115  قسمت بود و عملکرد سیمای بوسنیایی نیزحاکی از 1015 دقیقه، 4 عنوان و 34 قسمت برنامه بوده  است. همچنین سیمای فرانسوی 740 دقیقه، 12 عنوان و 72  قسمت از برنامه‌های خود را به این مناسبت اختصاص داده .

شبکه جهانی سحر مجموعه ای متشکل از 6 گروه برنامه ساز تلویزیونی است که به شش زبان بوسنیایی، انگلیسی، فرانسوی، اردو، آذری و کردی برنامه تولید و پخش می کنند و از طریق دو کانال 1 و2 این شبکه، هر یک ساعاتی از شبانه روز را در منظر بینندگان خود در خارج از ایران قرار دارند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.