معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان خواستار راه‌اندازی دفتر خدمات مسافرتی در مرز باشماق شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، وطن‌دوست خواستار ایجاد یک دفتر خدمات مسافرتی و راهنمای جهانگردی با همکاری و تعامل تأسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در مرز باشماق مریوان شد.
وی افزود: ارائه خدمات و راهنمایی و هدایت مسافران و گردشگران خارجی که از کشور عراق وارد ایران می‌شوند از اهداف راه‌اندازی این دفتر است.
معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: این دفتر ظرفیت مناسبی است تا گردشگران بتوانند در کوتاه‌ترین زمان نسبت به استقرار و اسکان در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها و بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری اقدام کنند.
وطن‌دوست اضافه کرد: مدیران تأسیسات گردشگری استان با همکاری اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان باید نیرو و امکانات خود را ظرف 15 روز به منظور راه‌اندازی این دفتر در مرز باشماق مستقر کنند.
معاون گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان بر ارائه آموزش‌های لازم به نیروهای تأسیسات گردشگری تاکید کرد و گفت: دوره‌های کوتاه مدت آموزش صنعت گردشگری با همکاری موسسه آموزشی افق برای تمامی نیروهای تأسیسات گردشگری خصوصاً دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمای ایرانگردی و جهانگردی و هتل‌ها در استان برگزار می‌شود./س
برچسب ها: مسافرتی ، مریوان ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.