نمایشگاه نقاشی های سورئال «معصومه عسگری بشاره » عصر روز پنجشنبه 14 شهریور ماه جاری در گالری 2 فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه نقاشی های سورئال «معصومه عسگری بشاره » عصر روز پنجشنبه 14 شهریور ماه جاری در گالری 2 فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد . 

عسگری در این نمایشگاه 33 اثر در سایز های متفاوت از 40 در 40 سانتی متر تا 2 متر در 5/1 متر را با تکنیک اکرلیک و میکس مدیا روی بوم به نمایش می گذارد . 

مجموعه نقاشی های «موسیقی طبیعت » یک کنش جالب از برخورد انسان با طبیعت را به رخ مخاطب می کشد . عسگری در این آثار سعی کرده از عناصر ی مانند ماهی ها و اسب  به عنوان المان هایی  از طبیعت بهره گیرد و در نهایت شعف درونی انسان را از برخورد با طبیعت به نمایش بگذارد .

«معصومه عسگری بشاره » متولد سال 1353 اصفهان است و در خانواده ای هنرمند و هنردوست متولد شده است . وی از 14 سالگی به طور جدی نقاشی را نزد استاد زرگر در اصفهان در پیش گرفته و سپس در همان رشته تا مقطع کارشناسی ارشد به ادامه تحصیل پرداخته است . عسگری دارای 12 رتبه برتر کشوری در حوزه نقاشی ست و تا کنون جوایزی را از رئیس جمهوری وقت در زمان های مختلف دریافت نموده ،وی تا کنون برگزاری  6 نمایشگاه انفرادی و تعدادی نمایشگاه گروهی را در کارنامه کار خود دارد . 

گفتنی ست ،نمایشگاه نقاشی های سورئال «موسیقی طبیعت » تا تاریخ 22 شهریور ماه در گالری شماره 2 فرهنگسرای نیاوران دایر است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل 14 تا 19 از این آثار دیدن نمایند./ي2

برچسب ها: نقاشی ، سورئال ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار